  • 1. Data: 2009-06-27 10:38:19
    Temat: [REQ] gdzie kupić najtaniej
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    cześć! gdzie najtaniej można kupić scalaki 74LS i EPROMy?

  • 2. Data: 2009-06-27 11:15:35
    Temat: Re: [REQ] gdzie kupić najtaniej
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    identyfikator: 20040501 pisze:
    > cześć! gdzie najtaniej można kupić scalaki 74LS i EPROMy?

    W jakich ilościach? Epromy w tej chwili produkują już tylko Atmel i ST,
    więc najprościej zadzwonić do ich dystrybutorów w Polsce (JM i FUTURE
    ELECTRONICS).

    http://www.st.com/stonline/address/distrib/add_eur.h
    tm#pol

    --
    przeciez moje rozumowanie bylo bez skazy,
    no sam bym wskoczyl do tego wulkanu,

  • 3. Data: 2009-06-27 17:13:00
    Od: "Artur Miller" <a...@b...org>

    "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu> wrote in message
    > cześć! gdzie najtaniej można kupić scalaki 74LS i EPROMy?

    jeśli nie hurtowo, to mam worek epromów 512 i większych ... może się
    przydadzą, mi już prawie na pewno nie :) jeśli chcesz - pisz na armi małpa
    orange pl albo gg 8990444

    pozdr

    @

  • 4. Data: 2009-06-27 19:44:13
    Od: " Grzegorz" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Zbych <a...@o...pl> napisał(a):

    > W jakich ilościach? Epromy w tej chwili produkują już tylko Atmel i ST,
    > więc najprościej zadzwonić do ich dystrybutorów w Polsce (JM i FUTURE
    > ELECTRONICS).

    Buhuehehehe. Powodzenia życzę, jeśli jesteś "prywaciarzem". Jak nie
    przedstawisz się numerem obozowym, pardon, REGONem w pierwszej firmie, to od
    drugiej uzyskasz po pół roku odpowiedź typu "nas nie interesuje drobnica".
    Prościej już będzie jak pójdziesz na komputerowy szrot i powyciągasz EPROMY z
    płyt głównych.

  • 5. Data: 2009-06-27 21:38:01
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Grzegorz pisze:

> [...]
    > drugiej uzyskasz po pół roku odpowiedź typu "nas nie interesuje drobnica".

    Spokojnie, zawsze można się dogadać z Seguro (detaliczne ramię JM
    Elektronik), nawet gdy nie mają czegoś oficjalnie wymienionego w sklepie
    internetowym a jest na stanie w JM.

    A zamiast 74LS proponuję przyjrzeć się innym rodzinom 74xx, na pewno coś
    się znajdzie bardziej współczesnego o wymaganych parametrach. No może
    poza poborem prądu.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 6. Data: 2009-06-27 21:54:28
    Od: " Grzegorz" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Adam Dybkowski <a...@4...pl> napisał(a):

    > Spokojnie, zawsze można się dogadać z Seguro (detaliczne ramię JM
    > Elektronik), nawet gdy nie mają czegoś oficjalnie wymienionego w sklepie
    > internetowym a jest na stanie w JM.

    Niestety nie zawsze. Przekonałem się o tym na własnej skórze. W ich (zarówno
    JM jak i Seguro) interesie było odcięcie "detalistów" od pewnej oferty, i
    teraz Seguro może sprzedawać coś z kilkukrotnym przebiciem (zysk jest
    kilkusetzłotowy na sztuce).