  • 1. Data: 2009-06-26 07:47:15
    Temat: [gdzie?] male nierdzewne krokodylki
    Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl>

    przewaznie spotykam sie z produkcja made in CHRL , ktora rdzewieje po
    tygodniu (chodzi o uzycie w warunkach 'zewnetrznych' - deszcz itd)

    da sie gdzies dostac nierdzewne ? nie musza byc koniecznie high grade
    stainless steel , chocby mosiezne beda lepsze...

  • 2. Data: 2009-06-26 13:17:38
    Temat: Re: [gdzie?] male nierdzewne krokodylki
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Piotr Curious Gluszenia Slawinski" <c...@m...ip.tpnet.pl> wrote in
    message news:h21v0i$bqn$3@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    >
    > da sie gdzies dostac nierdzewne ? nie musza byc koniecznie
    > high grade stainless steel , chocby mosiezne beda lepsze...

    Do wyboru, do koloru:
    http://search.digikey.com/scripts/DkSearch/dksus.dll
    ?lang=en&site=US&WT.mc_id=hp_go_button&KeyWords=croc
    odile+clip
    Na przyklad taki z nierdzewki, za 80 centów sztuka:
    http://search.digikey.com/scripts/DkSearch/dksus.dll
    ?Detail&name=314-1036-ND

    Ameryka panie!

  • 3. Data: 2009-06-26 20:57:47
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Piotr Curious Gluszenia Slawinski pisze:

> [...]
    >
    > da sie gdzies dostac nierdzewne ? nie musza byc koniecznie high grade
    > stainless steel , chocby mosiezne beda lepsze...

    http://www.jbc.com.pl/hirschmann/laborka/krokodylki/
    krokodylki_izolowane.htm

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 4. Data: 2009-06-27 01:02:46
    Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl>

    Adam Dybkowski wrote:

    http://www.jbc.com.pl/hirschmann/laborka/krokodylki/
    krokodylki_izolowane.htm

    serdecznie dziekuje, dokladnie czegos takiego szukalem