  • 31. Data: 2011-12-08 05:47:12
    Temat: Re: REALLOCATED SECTORS - czy możliwe, że to ELEKTRONIKA?
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2011-12-07 21:48, jeo stancey wrote:

    > Jeszcze tylko chce zapytac czy w ogole mi zaakceptuja, ze ten dysk
    > podlega gwarancji? Pytam bo ktos tu pisal, ze realokowane sektory same
    > w sobie nie sa podstawa.
    > Jednak jak jest ich 330, oraz 1 'pending sector' i jeszcze 'Spin Retry
    > Count' = 1, to czy to wystarczy do reklamacji?

    Generalnie podstawa jest niedzialanie dysku, czyli uszkodzone sektory z
    pkt. widzenia systemu operacyjnego. Przeskanuj caly dysk narzedziem
    samsunga, jezeli narzedzie wypluje blad, wydruk do sprzedawcy i po temacie.

    http://luktronik.pl/info/index/pageId/19

    Wczesniej pisalem bys poszukal na necie pary Twoj laptop + ten model
    dysku, jakie wyniki poszukiwan?