  • 11. Data: 2012-10-06 00:07:52
    Temat: Re: RBM HTC Wildfire S
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "DoQ" napisał:

    > To bierz sobie byle co, zaspokoisz pragnienie córki złotówką
    > i nie zawracaj d....

    Ach, czyli do wykoncypowania tak błyskotliwych postów używasz wyżej
    wymienionej części ciała? To widać i - co gorsza - czuć. Panu już
    dziękuję.

    JoteR

  • 12. Data: 2012-10-06 02:28:21
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote:

    > Ach, czyli do wykoncypowania tak błyskotliwych postów używasz wyżej
    > wymienionej części ciała? To widać i - co gorsza - czuć. Panu już dziękuję.

    Facynujace, nie? Zamiast olac watki ktore go nie interesuja to sie uzala ze
    nie dostarczasz mu wystarczajaco duzo rozrywki i tylko tylek zawracasz :)

  • 13. Data: 2012-10-06 10:45:51
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 06-10-2012 00:07, JoteR pisze:
    > Ach, czyli do wykoncypowania tak błyskotliwych postów używasz wyżej
    > wymienionej części ciała? To widać i - co gorsza - czuć. Panu już dziękuję.

    Nie chcesz wydać więcej niż 1PLN na telefon dla córki, nie masz żadnego
    wyboru w odpowiadającej ci taryfie, z tego co piszesz ogólnie zwisa ci
    co to będzie za słuchawka (ma sprostać podstawowym potrzebom) może po
    prostu szarpnij się na te 1PLN i go kup? Poza tym jeśli ja używam dupy
    do pisania to ty najwyraźniej do myślenia.

    --
    Pozdr.

  • 14. Data: 2012-10-06 10:46:35
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 06-10-2012 02:28, Pszemol pisze:
    > Facynujace, nie? Zamiast olac watki ktore go nie interesuja to sie uzala ze
    > nie dostarczasz mu wystarczajaco duzo rozrywki i tylko tylek zawracasz :)

    Pszemol, nie wydaje mi się żeby Joter chciał się z tobą stukać węgorzem
    - prawdopodobnie źle trafiłeś.

    --
    Pozdr.

  • 15. Data: 2012-10-07 22:21:12
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Co z tym telefonem jest nie tak?
    > http://www.play.pl/pl/telefony/rbmwildfires/
    > Jak dla mnie ma niemal idealne wymiary i wszystkie potrzebne funkcje, no
    > ale ja mało wymagający jezdem. Tyle, że telefon i tak prawdopodobnie trafi
    > do rąk córki (która jęczy o Androida), więc wziąłbym go może na
    > przedłużenie cyrografu w Play za te złotówkie. Zatem - co z nim nie tak,
    > skoro teoretycznie gorsze aparaty są droższe w tej samej taryfie (Replay
    > All Inclusive MAX 45)?
    >
    > JoteR

    Dla mnie też wymiary są opytmalne. Nie wiem skąd te info o słabym LCD? Od
    osób, które powtarzają zasłyszane opinie, czy były jakieś inne wersje WFS? W
    moim WFS kąty widzenia są rewelacyjne. Pikselozy nie widać. Automtyczne
    podświetlanie ekranu może psuć wrażenia, bo czujnik jest nadwrażliwy - warto
    ustawić ręcznie jasność ekranu. Obudowa z odpryskującym lakierem? A który
    inny low - end ma metalową obudowę? Bierzesz WFS w ręce i wiesz, że masz do
    czynienia z solidnie wykonanym sprzętem a nie chińską tandetą (a raczej Made
    in People's Republic of China). Mój zaliczył wiele upadków, ale działa bez
    zastrzeżeń. Niby Blade lepszy? Modów ma wiele, ale czy córka będzie się w to
    bawić? Użyteczność WFS podnosi Sense, którego nie znajdziesz poza HTC.
    Największa wada tego telefonu to faktycznie mała ilość pamięci ROM na
    aplikacje (dodatkowo zjadana przez Sense), ale jeśli nie będzie instalować
    byle czego to można wytrzymać. Telefonik działa zasadniczo płynnie, robi w
    dziennym świetle naprawdę niezłe fotki (w nocy to tragedia), dioda LED
    przydaje się bardzo jako latarka. Dla mnie największe jego zalety to
    kompktowe rozmiary i solidne wykonanie. Główne wady to mało ROM i dość słaba
    standarowa bateria.