  • 21. Data: 2009-10-12 13:37:20
    Temat: Re: /RAID 0/ Dodatkowy dysk na system?
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Mon, 12 Oct 2009 15:06:39 +0200, "Eryk"
    <t...@m...pl> wrote:

    >Jest wersja 64 Photoshopa :)

    Tylko że nie każdemu sioę uśmiacha kupowac nową licecję. Ja np. nadal
    na 64-bitowej Viście używam czasami PS 7.0 bo taką licencję mam.

    Zdrówko

  • 22. Data: 2009-10-12 13:41:16
    Od: "Eryk" <t...@m...pl>

    > Tylko że nie każdemu sioę uśmiacha kupowac nową licecję. Ja np. nadal
    > na 64-bitowej Viście używam czasami PS 7.0 bo taką licencję mam.

    Ja używam Photoshopa CS3 ale pod windows XP. Jakoś nie mogłem się zdecydować
    na przejście na Vistę, a na starym macu też chodzi PS 7.0 i wystarcza. :)

    Pzdr

  • 23. Data: 2009-10-12 13:49:14
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Mon, 12 Oct 2009 15:41:16 +0200, "Eryk"
    <t...@m...pl> wrote:

    >Ja używam Photoshopa CS3 ale pod windows XP. Jakoś nie mogłem się zdecydować
    >na przejście na Vistę, a na starym macu też chodzi PS 7.0 i wystarcza. :)

    Czasami to nie Twoja decyzja - czasami dostajesz maszynę z konkretnym
    systemem. I w ten piękny sposób mam laptopa 17 cali z Vistą. O paru
    innych systemach nie wspomne ;-)

    Zdrówko

  • 24. Data: 2009-10-13 08:43:58
    Od: robot <"robot[adres-falszywy]"@onet.pl>