  • Data: 2004-03-16 22:03:38
    Temat: QoS RSVP
    Od: "everyman" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej,
    nie wiem czy to odpowiednia grupa, ale zaryzykuje,
    moze znajdzie sie ktos kto sie orientuje w temacie i mi pomoze.
    Interesuje mnie kwestia rezerwacji zasobow w sieci dostepowej przy pomocy
    protokolu RSVP. Oczywiscie abstrahujac od linuxa. Czy orientujecie sie czy
    mozna takie zasoby zarezerwowac tylko w relacji end-to-edge, tzn od mojego
    kompa (rutera) do dostawcy usług (lub sieci szkieletowej), a nie do innego
    komputera w sieci. Chodzi mi o rezerwacje zasobow tylko w sieci dostepowej,
    a co sie dzieje dalej to mnie nie interesuje. Czy umozliwia to protokol
    RSVP?

    Pozdr.
    Wlodek.
    "Learning is serious business.