  • 61. Data: 2010-06-30 06:59:14
    Temat: Re: QUADY - OFF Road BANDITOS
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:i0emft$djo$...@m...internetia.pl...

    > Nie misiu, zadzwonie na policje.

    i co ci to da, jak policja przyjedzie (jesli przyjedzie) to mnie nie bedzie,
    za to zjawie sie tam dnia nastepnego i kolejnego i za tydzien

    i co wtedy?

  • 62. Data: 2010-06-30 07:18:11
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "szerszen" napisał

    > wroc chlopaku na lekcje polskiego i naucz sie czytac ze zrozumieniem,

    *** Co czytac ze zrozumieniem? Belkot przerazonego frustrata? Kryj sie bo
    cie zabija!

    bo to
    > ci sie bardziej przyda niz umiejetnosc jazdy po lesie,

    *** Jak nie bede umial jezdzic, to cie nie omine i moge zrobic kuku.

    bartek juz ci napisal

    *** Kupe madrosci. Z przewaga kupy.

    > otorz nie o tym samym, bo ulica to nie park czy las, mieszkajac przy uicy
    > godzisz sie z pewnymi konsekwencjami,

    *** W sobote kiedy grillowalem z rodzina na budowie, w zatoczce obok ustawil
    sie oznakowany radiowoz i policjanci zaczeli suszyc. Nagle zrobilo sie
    CICHO. Bo wszyscy ostrzezeni kierowcy aut i motocykli jechali 40/40. Nie
    bylo nawet slychac zwyczajnego halasu opon i szumu oporow powietrza nie
    mowiac juz o silnikach ktore normalnie pchaja tam swoj ciezar z predkoscia
    powyzej 80. Motocyklowe wydechy sprzetow ktore juz rozpoznaje z widzenia,
    buczaly jak pszczolki w sadzie- kiedy normalnie daja tam jak traby
    jerychonskie Wg twojego rozumowania taka jest moja karma, bo kupilem dzialke
    kolo drogi i gowno mi do tego ze przez 24 godziny na dobe jada 80< i
    generuja sumarycznie wielokrotnie wyzszy halas niz przewidzieli to
    projektanci planu zagospodarowania przestrzennego wraz z administracja drog.
    Bo to jest niewinne i powszechne leciuchne nagiecie przepisow. I dlatego ze
    ty tez tak pewno robisz w innych wioskach? Czy moze jestes swiety?

    mowimy o lesie, praku, czy czasem
    > nawet rezerwacie, ulica mnie w tym momencie nie interesuje

    *** Widze ze cie nie interesuje. Bo patrzysz tylko na koniec wlasnego nosa i
    masz w dupie empatie. A mnie i owszem. Dla odmiany to samo miejsce znajduje
    sie na skraju Puszczy Wkrzanskiej. Popoludniami czasem slychac pyrkanie
    czterosuwa albo jazgot cwajtakta. Trwa to kilkanascie sekund- gora minute z
    tendencja oddalajaca. Kilka razy dziennie. Po asfalcie auta jada z malymi
    przerwami w ilosci przynajmniej kilkunastu na minute Jednostajny monotonny
    szum przetykany wyciem ciezarowki albo autobusu. Motocykle w weekendy
    przelatuja kilkadziesiat razy dziennie. Zgadnij co jest bardziej upierdliwe?
    Ci na asfalcie, czy ci miedzy drzewami?
    Ale ty masz to gdzies, bo cisza ma byc tam, gdzie ty jedziesz odpoczac. Tam
    gdzie ustawiono znaki ograniczenia predkosci i mieszkaja ludzie, to sie nie
    liczy. Pozwol ze ja cie wysle na lekcje polskiego- zadanie domowe opracuj
    hasla "etyka drobnomiemieszczanstwa", "koltuneria", "dulszczyzna". Jako
    lekture dodatkowa "W Pustyni i w Puszczy" ze szczegolnym uwzglednieniem
    portretu Kalego.
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

  • 63. Data: 2010-06-30 07:24:53
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "szerszen" napisał

    > i co ci to da, jak policja przyjedzie (jesli przyjedzie) to mnie nie
    > bedzie, za to zjawie sie tam dnia nastepnego i kolejnego i za tydzien
    >
    > i co wtedy?

    *** I wtedy podtatusialy trzydziestoparolatek zamieni sie w Rambo. I
    wystruga z leszczyny takie pulapki ze wszystkich czarnych charakterow ostana
    sie jeno krwawe strzepy.

  • 64. Data: 2010-06-30 08:13:17
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ale ty masz to gdzies, bo cisza ma byc tam, gdzie ty jedziesz odpoczac.

    jak pisalem nie rozumiesz co sie do ciebie pisze

    nie interesuje mnie to co sie dzieje na ulicy bo nie o tym mowa, tak samo
    jak nie interesuja mnie teraz umierajace dzieci w etiopii, czy loty na
    ksiezyc, nie o tym rozmawiamy

    jak to wreszcie do ciebie dotrze, to moze pogadamy, bo jak narazie to jak
    kopanie sie z koniem

  • 65. Data: 2010-06-30 08:33:32
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Bartek Kacprzak" napisał

    > Jako ze postawiles znak rownosci pomiedzy mieszkaniem przy ulicy i
    > spacerowaniem po np parku krajobrazowym to ja nie mam pytan :D

    *** Postawilem znak rownosci pomiedzy wybiorczym traktowaniem przepisow i
    czyjegos spokoju.

    > Tylko ci powiem, ze w takich przypadkach stawia sie ekrany
    > dzwiekoszczelne, zeby ta uciazliwosc zmniejszyc.

    *** Nie robaczku. Stawia sie znak ograniczenia predkosci, ktory ty masz
    prawdopodobnie w dupie, chociaz jakos krecisz i nigdzie nie chcesz tego
    napisac wprost. Rzadko ktora gmine stac na luksus ekranow dzwiekoszczelnych
    a wlasciciel pojedynczej dzialki nie ma prawa do dysponowania pasem drogowym
    wg wlasnego widzimisie, ani nawet postawic na wlasnym terenie ogrodzenia
    niezgodnego z wytycznymi warunkow zabudowy. Moze sobie jedynie nasadzic
    tujek, ktore sie beda wyginac w strudze powietrza przelatujacych obok
    dobrych chrzescijan.

    > A teraz wymysl co zrobic zeby zmniejszyc uciazliwosc w takim parku po
    > ktorym motocyklom i quadom nie wolno jezdzic.

    *** Trzeba napisac do internetu :) Bo policji ani samosadow przeciez nie
    popierasz :)

  • 66. Data: 2010-06-30 08:47:52
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    szerszen napisał(a):

    > i co wtedy?

    ten no... precle odpale i moze mi co Bartek poradzi, bo widac ze kumaty
    w te klocki bo nienawidzi tych co na gumie potrafia.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 67. Data: 2010-06-30 08:49:05
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    W dniu 2010-06-28 09:31, fex7777 pisze:
    > Hej Wszystkim zakładam ten temat by zebrać do kupy wszystkich tych co po
    > lasach gnają ponad 100 Km/h .
    > Zapraszam wszystkich do rozmowy na temat swojego sprzętu, problemów i
    > ciekawostek na temat spotkań, ciekawych miejsc, i szalonych pomysłów
    > które chcielibyście zorganizować.
    >
    > Pozdrawiam wszystkich DRWALI na czterech Kołach .
    >
    > FEX Łódź
    > SUZUKI LTZ 400
    > --

    Jazda po lesie to wykroczenie ścigane zgodnie z prawem i skrajna
    głupota. Niszczenie resztek tego co ocalało po industrializacji. Mało
    zwierząt ginie na drogach? Nie można im dać spokoju w ich naturalnym
    środowisku? Nie bo przecież "adrenalina" jest niezbędna dla podniesienia
    ego. Najbardziej drażnią mnie debile jeżdżący na quadach w otulinie i
    samym ojcowskim parku narodowym.

    --
    pozdrawiam
    mmaurycy

  • 68. Data: 2010-06-30 08:59:15
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "szerszen" napisał:

    > jak pisalem nie rozumiesz co sie do ciebie pisze

    *** Oczywiscie, ze rozumiem: u mnie bija Murzynow. I na tym sie skupmy.

    > nie interesuje mnie to co sie dzieje na ulicy bo nie o tym mowa, tak samo
    > jak nie interesuja mnie teraz umierajace dzieci w etiopii, czy loty na
    > ksiezyc, nie o tym rozmawiamy

    *** To logiczne, ze cie nie interesuje, bo wtedy nie wystarczyloby
    tryumfalne pokazywanie paluchem, trzeba by bylo jeszcze schowac palucha,
    zwinac piastke i walnac sie w piers, a to juz nie przejdzie. To jest wlasnie
    druga strona tego samego medalu. Szanowania czyjegos spokoju i
    przestrzegania przepisow sankcjonowanych prawem. W dodatku w obrebie tego
    samego zjawiska: motocyklizmu. Tego domagal sie twoj koalicjant w tej
    dyskusji- Bartek Kacprzak.

    > jak to wreszcie do ciebie dotrze, to moze pogadamy, bo jak narazie to jak
    > kopanie sie z koniem

    *** Bardzo dobre porownanie- kon faktycznie ma czym kopac- ty nie za bardzo.
    Ty gwizdzesz na czyjs spokoj a ktos gwizdze na twoj. Jak Kuba Bogu, tak Bog
    Fidelowi.

  • 69. Data: 2010-06-30 09:19:48
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "mmaurycy" <m...@v...pl> napisał w wiadomości grup

    > Najbardziej drażnią mnie debile jeżdżący na quadach w otulinie i samym
    > ojcowskim parku narodowym.

    nie no powaznie? ;)

    zaraz ci jarecki z kamilem wytlumacza, ze skoro wolno lamac ograniczeia
    predkosci, to wolno i po rezerwatach jezdzic i jak bys sprobowal to sam bys
    jezdzil, no i ten, a, ze oni lubia, to sa usprawiedliwieni :)

  • 70. Data: 2010-06-30 09:21:50
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    W dniu 2010-06-30 09:18, Jarecki [KenLee] pisze:
> [...]
    > hasla "etyka drobnomiemieszczanstwa", "koltuneria", "dulszczyzna". Jako
    > lekture dodatkowa "W Pustyni i w Puszczy" ze szczegolnym uwzglednieniem

    No sorry ale jeśli nie wiesz to drogi służą do jeżdżenia po to zostały
    właśnie zrobione żeby było bezpiecznie i wygodnie i po to żeby nie
    jeździć tam gdzie nie wolno czyli w parku /lesie. Ale zaraz ktos
    wykombinował że można zrobić biznes na crosach i quadach wszystko byłoby
    ok gdyby było gdzie jeździć i ludzie byli odpowiedzialni. Jazda na
    crosie jest super na quadzie pewnie też ale nie w lesie/parku tam jest
    to zwykłe chamstwo i buractwo nie ma sensu temu zaprzeczać.