  • 51. Data: 2010-06-29 18:02:59
    Temat: Re: QUADY - OFF Road BANDITOS
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak"napisał

    > Dziwne, ze wystarczy, ze ktos napisze o halasujacych po lasach a od razu
    > pojawiaja sie obroncy "jezdzenia off".

    *** I naprzeciw ci, ktorzy gowno na ten temat wiedza, ale maja najwiecej do
    powiedzenia. Podobnie jak w watku o lataniu na jednym :)

    > Szkoda, ze nikt nie patrzy z drugiej strony.

    *** Twoja "druga strona" to tylko zabia perspektywa dopoki sam nie
    sprobujesz.
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

  • 52. Data: 2010-06-29 19:06:20
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "szerszen" napisał

    > *** Przy ruchliwych ulicach nie mieszkaja ludzie? I to codziennie? 15
    > godzin na dobe plus weekendy? Nie ma domow, posesji i dzialek? I w domu
    > sie nie wypoczywa? I tam mozna lamac przepisy? I zapierdalac? Po to na
    > ruchliwej ulicy sa ograniczenia do czterdziestu, zeby ci ludzie tez mogli
    > posiedziec w ogrodku we wzglednej ciszy mimo sznura pojazdow za
    > zywoplotem. Ale ich mozna miec w dupie bo przy ulicy maja sie spodziewac,
    > ze ty bedziesz zaiwanial chocby i autem. Bo motocykla nie masz. Ale jak
    > hrabia pojedzie w plener, to ma byc cisza i chuj!
    Jako ze postawiles znak rownosci pomiedzy mieszkaniem przy ulicy i
    spacerowaniem po np parku krajobrazowym to ja nie mam pytan :D
    Tylko ci powiem, ze w takich przypadkach stawia sie ekrany dzwiekoszczelne,
    zeby ta uciazliwosc zmniejszyc.
    A teraz wymysl co zrobic zeby zmniejszyc uciazliwosc w takim parku po ktorym
    motocyklom i quadom nie wolno jezdzic.

    EOT

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 53. Data: 2010-06-29 19:34:18
    Od: Grzegorz Rogala <a...@o...pl>

    W dniu 29-06-2010 19:20, szerszen pisze:

    > tak i do tego krajobrazowy
    wszyscy uzytkownicy cross/enduro/quad jezdza po parkach? i do tego
    krajobrazowych?

    > tak widzialem, wlasnie o tym pisze i nie w miescie, ale pewnie tylko dlatego
    > ze za blisko do policji
    a nie przeszkadza Ci w tych ze parkach blizszych czy dalszych od policji
    zatrwazajaca ilosc smieci? zrobiles cokolwiek, zeby to zmienic?

    > za to quady czy crossy w scislych rezerwatach przyrody to juz obecnie nic
    > nowego
    powtorze pytanie, wszyscy uzytkownicy c/e/q jezdza po rezerwatach?

    > zreszta z tego co pamietam to i wypadki w takich miejscach sie juz zdarzaly,
    > mam wrazenie ze nawet jeden smiertelny, ale moze mi sie cos pozajaczkowalo
    no i?
    ludzie gina na wodzie, pod woda, w powietrzu, pod ziemia wiec co to zmienia?

    --
    pozdr
    Rogal

  • 54. Data: 2010-06-29 19:37:31
    Od: Grzegorz Rogala <a...@o...pl>

    W dniu 29-06-2010 20:02, Jarecki [KenLee] pisze:
    > *** I naprzeciw ci, ktorzy gowno na ten temat wiedza, ale maja najwiecej do
    > powiedzenia. Podobnie jak w watku o lataniu na jednym :)

    myhyhy 10/10. Piekna puenta :DD

    --
    pozdr
    Rogal

  • 55. Data: 2010-06-30 04:37:48
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Rogala" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > wszyscy uzytkownicy cross/enduro/quad jezdza po parkach? i do tego
    > krajobrazowych?

    a ja pisalem o wszystkich?

    > a nie przeszkadza Ci w tych ze parkach blizszych czy dalszych od policji
    > zatrwazajaca ilosc smieci? zrobiles cokolwiek, zeby to zmienic?

    smieci nie halasuja i nie moga mnie zabic,

    a pozatym tak jak i nie halasuje nikomu pod domem, tak i nie smiece

    > powtorze pytanie, wszyscy uzytkownicy c/e/q jezdza po rezerwatach?

    powtorze pytanie, czy ja pisze o wszystkich czy o debilach?

    > ludzie gina na wodzie, pod woda, w powietrzu, pod ziemia wiec co to
    > zmienia?

    zasadniczo calkiem sporo, kiedy gina w miejscu gdzie nie powinno miec to
    miejsca tylko i wylacznie przez ludzka glupote i myslenie jakim to sie jest
    fajnym kiziorem szalejac miedzy drzewami

  • 56. Data: 2010-06-30 04:42:09
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > *** I ty chlopaku Amilowi sugerujesz inteligencje pieciolatka? Po
    > stwierdzeniu "ciekawa koncepcja"- w odniesieniu do urbanistycznej
    > codziennosci?

    wroc chlopaku na lekcje polskiego i naucz sie czytac ze zrozumieniem, bo to
    ci sie bardziej przyda niz umiejetnosc jazdy po lesie, bartek juz ci napisal
    o co chodzi, ja tylko dodam specjalnie dla ciebie powtarzajac cyctat

    otorz nie o tym samym, bo ulica to nie park czy las, mieszkajac przy uicy
    godzisz sie z pewnymi konsekwencjami, mowimy o lesie, praku, czy czasem
    nawet rezerwacie, ulica mnie w tym momencie nie interesuje

  • 57. Data: 2010-06-30 04:46:51
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > *** Twoja "druga strona" to tylko zabia perspektywa dopoki sam nie
    > sprobujesz.

    aha, czyli jak lubie jezdzic w terenie, albo generalnie lubie jezdzic szybko
    i glosno, to moge sobie wypruc wydech i zapieprzac kilka razy na godzine pod
    twoim domem, czy miejscem gdzie bedziesz sobie wypoczywal, czy chodzil z
    dzieciakiem na spacer i jestem usprwiedliwiony, a ty bedziesz z usmiechem
    machal do mnie z zadowoleniem?

  • 58. Data: 2010-06-30 05:55:59
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    szerszen napisał(a):
    > otorz nie o tym samym, bo ulica to nie park czy las, mieszkajac przy uicy
    > godzisz sie z pewnymi konsekwencjami, mowimy o lesie, praku, czy czasem
    > nawet rezerwacie, ulica mnie w tym momencie nie interesuje

    Ale i tu i tu sa jakies przepisy. Lamane sa i tu i tu. Czego nie
    rozumiesz? I czemu nie rozciagasz linki na ulicy a rozciagasz ja w
    lesie? No wez mi to wytlumacz bo tylko o to mi chodzi.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 59. Data: 2010-06-30 05:56:57
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    szerszen napisał(a):
> [...]
    > dzieciakiem na spacer i jestem usprwiedliwiony, a ty bedziesz z usmiechem

    Nie misiu, zadzwonie na policje.
    Kumasz roznice?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 60. Data: 2010-06-30 06:58:04
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:i0eme2$djo$...@m...internetia.pl...

    > Czego nie rozumiesz?

    to ty nie rozumiesz

    > No wez mi to wytlumacz bo tylko o to mi chodzi.

    juz to pisalem, przeczytaj caly watek, nie chce mi sie powtarzac