  • 71. Data: 2010-06-30 09:27:49
    Temat: Re: QUADY - OFF Road BANDITOS
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "szerszen" napisał

    > aha, czyli jak lubie jezdzic w terenie, albo generalnie lubie jezdzic
    > szybko i glosno, to moge sobie wypruc wydech i zapieprzac kilka razy na
    > godzine pod twoim domem, czy miejscem gdzie bedziesz sobie wypoczywal, czy
    > chodzil z dzieciakiem na spacer i jestem usprwiedliwiony, a ty bedziesz z
    > usmiechem machal do mnie z zadowoleniem?

    *** Powtarzam: pod moim domem zapieprzaja prawie WSZYSCY. Dobrzy
    chrzescijanie i zli rockersi. Roznica miedzy mna a toba polega na tym ze ja
    nie zycze im ani smierci ani kalectwa- zamiast tego bede dzwonil na 997 jak
    uznam ze nie wyrabiam. Taki ze mnie juz socjopata i egocentryk. Wstyd mi.
    Pozdr
    Jarecki [Ken Lee] + Mecha-Orange EXC 400

  • 72. Data: 2010-06-30 09:31:58
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "mmaurycy" napisal:

    > No sorry ale jeśli nie wiesz to drogi służą do jeżdżenia po to zostały
    > [..] ciach i blablabla

    *** Po pierwsze tnij cytaty. Po drugie przeczytaj watek jesli chcesz wniesc
    cos nowego do dyskusji. Niestosowanie sie do regul usenetu to takze objaw
    buractwa.

    > Jazda na crosie jest super na quadzie pewnie też ale nie w lesie/parku tam
    > jest to zwykłe chamstwo i buractwo nie ma sensu temu zaprzeczać.

    *** Pierdolisz? :)

  • 73. Data: 2010-06-30 09:35:53
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "szerszen" napisał:

    > zaraz ci jarecki z kamilem wytlumacza, ze skoro wolno lamac ograniczeia
    > predkosci, to wolno i po rezerwatach jezdzic i jak bys sprobowal to sam
    > bys jezdzil, no i ten, a, ze oni lubia, to sa usprawiedliwieni :)

    *** A w zyciu! Szerszen zrobi ci kamienna tablice a'la dekalog, z wyborem
    praw, ktorych nalezy przestrzegac, a ktore mozna miec w dupie. Bo on tak
    robi i jest usprawiedliwiony :)

  • 74. Data: 2010-06-30 09:47:01
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Jarecki [KenLee] pisze:

    > *** Od Nory Nord.

    Ej! znam ta laske!
    Widzialem jak kiedys u Amila na laptopie.

    KJ

  • 75. Data: 2010-06-30 09:48:39
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    > *** Pierdolisz? :)
    >
    > Pozdr
    > Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

    No i wszystko jasne nie ma z kim dyskutować i tłumaczyć

    --
    pozdrawiam
    mmaurycy

  • 76. Data: 2010-06-30 09:57:48
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" napisał

    > Ej! znam ta laske!
    > Widzialem jak kiedys u Amila na laptopie.

    *** Jakbys w Amila laptopie dobrze pogrzebal, to i niejedna frywolna nornice
    bys znalazl.

  • 77. Data: 2010-06-30 10:01:41
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "mmaurycy" napisał

    > No i wszystko jasne nie ma z kim dyskutować i tłumaczyć

    *** Buuuu... No nie badz taki i wez ze mna poklikaj ;D

  • 78. Data: 2010-06-30 10:23:06
    Temat: Re: QUADY - OFF Road BANDITOS [NTG - wakacyjny flejm o seksie]
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Jarecki [KenLee] pisze:

    > *** Jakbys w Amila laptopie dobrze pogrzebal, to i niejedna frywolna nornice
    > bys znalazl.

    On woli chomiki.

    KJ

  • 79. Data: 2010-06-30 10:52:15
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Rogala" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > myhyhy 10/10. Piekna puenta :DD
    Alez oczywiscie, latanie na kole jest objawem doskonalego opanowania
    motocykla...
    szczegolnie, kurwa, na ruchliwej, dziurawej jezdni.

    pozdrawiamy pana na szarej r6, ktory o malo sie nie wyjebal w zgierzu.
    Ale dal rade na jednym kole.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 80. Data: 2010-06-30 10:59:21
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości

    > ten no... precle odpale i moze mi co Bartek poradzi, bo widac ze kumaty w
    > te klocki bo nienawidzi tych co na gumie potrafia.
    Hehehe, dobre, usmialem sie.
    A teraz zebys dobrze zrozumial, bo widze, ze z czytaniem ze zrozumieniem sa
    klopoty.

    Ulica w miescie nie jest miejscem do latania na jednym kole.

    _Ulica w miescie_

    --
    Bartek
    Niebieska9'99