  • 21. Data: 2014-12-18 11:38:29
    Temat: Re: QNap TS-219p II
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 18 Dec 2014 10:43:26 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):

    > Mogę Ci dorzucić kontroler RAID 3ware 4xPATA na PCI. Według opisu
    > podobnież hot-swap. ;-)

    4×PATA? A gdzie pozostałe 6 pójdzie? :DD

    Swoją drogą - nieźle by się ktoś zdziwił, jak by zobaczył ofertę na Pentium
    4 1,8 GHz + 2GB ram + 10 dysków PATA w RAID. ;DDDDD

    [ Jak mawia stare przysłowie: Kto nie ma szczęścia w kartach, ten nie ma ]
    [ pieniędzy na miłość... (znalezione w necie) ]

  • 22. Data: 2014-12-18 13:12:57
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-12-18, o godz. 11:38:29
    Przemysław Ryk <p...@g...com> napisał(a):

    > 4×PATA? A gdzie pozostałe 6 pójdzie? :DD

    No drugiego kontrolera nie mam ;-)
    Poszukaj. Wtedy 2+4+2 ;-)

    > Swoją drogą - nieźle by się ktoś zdziwił, jak by zobaczył ofertę na
    > Pentium 4 1,8 GHz + 2GB ram + 10 dysków PATA w RAID. ;DDDDD

    Swego czasu miałem 12xPATA na dwóch kontrolerach każdy po 6 dysków.
    Tyle że to serwer taki był. I było to 2x PentiumPro 233MHz. Dyski w
    obudowie big tower spokojnie się mieściły. Czasy gdy o NAS-ach nie za
    bardzo myślano. ;-)

    Zdrówko

  • 23. Data: 2014-12-18 16:28:20
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 18 Dec 2014 13:12:57 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):

    > No drugiego kontrolera nie mam ;-)
    > Poszukaj. Wtedy 2+4+2 ;-)

    Sporo różnego złomu mi się wala po pokoju (muszę to w końcu ogarnąć,
    sprawdzić, skatalogować i gdzieś wystawić), ale kontrolerów PATA-RAID to
    niestety ani jednego. :D

> [...]
    > Tyle że to serwer taki był. I było to 2x PentiumPro 233MHz. Dyski w
    > obudowie big tower spokojnie się mieściły. Czasy gdy o NAS-ach nie za

    Eeeeech. :D

    [ Nie należy siadać na honorze, bo jedynym efektem będą odciski na dupie. ]
    [ (Tadeusz Kochanowicz) ]

  • 24. Data: 2014-12-19 10:09:50
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    maX wrote:

    > Zasada jest taka że jak dany sprzęt (płyta główna, NAS) akceptuje dyski
    > powyżej granicy 2 TB (w tym przypadku 3 TB) to będą na niej działać i
    > większe dyski.

    A jeśli akceptuje maks. 2 TB, to z czego to wynika - system plików chyba
    nie?