  • 11. Data: 2014-11-24 14:06:13
    Temat: Re: QNap TS-219p II
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-11-24, o godz. 13:58:46
    Chris <a...@g...pl> napisał(a):

    > Jak dobrze że moje o tym nie wiedzą :) może dla tego że to same 2TB.
    >
    > Wcześniej miałem Seagate z listy non-compatible i faktycznie tak

    Do tej pory nie wiem co było przyczyna wysypywania się tych dysków. Co
    ciekawe wsadziłem na próbę 2 a potem 4 sztuki do 4-kieszeniowego 459
    ProII i działały bez najmniejszych problemów.

    Zdrówko

  • 12. Data: 2014-11-24 14:23:32
    Temat: Re: Który dysk 3TB do QNAP ?
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    >Który z dwóch (inne modele są sporo droższe) byście wybrali do małego NAS:
    >Toshiba 3,5'' 3TB 7200RPM SATA III 64MB DT01ACA300
    >czy raczej:
    >WD Red 3,5'' 3TB NAS SATA III 64 MB WD30EFRX

    Tego z dłuższa gwarancja, a sprzedał i wymienił na nowe ze 2 miesiące przed
    jej końcem.

    Buniek

  • 13. Data: 2014-11-24 14:33:11
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-24 14:23, BUNIEK pisze:

    > Tego z dłuższa gwarancja, a sprzedał i wymienił na nowe ze 2 miesiące
    > przed jej końcem.

    I co ci to da jak dostaniesz tylko przedłużenie o okres pobytu w
    serwisie :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 14. Data: 2014-11-24 20:22:56
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik " 666" <...@...6> napisał w wiadomości
    > Wg instrukcji (ale to model sprzed 2,5 roku) maksymalnie 6 TB (2 x 3 TB).

    Zasada jest taka że jak dany sprzęt (płyta główna, NAS) akceptuje dyski
    powyżej granicy 2 TB (w tym przypadku 3 TB) to będą na niej działać i
    większe dyski. Tyle że 2,5 roku temu 3 TB to były największe dyski, więc w
    instrukcji większych nie ma

    > Wg tabeli kompatybilności na stronie QNap ten model akceptuje jednak
    > większe dyski (przykładowo różne modele 4 TB, 5 TB WD Red, 6 TB WD Red).

    Obowiązują dane ze strony producenta, zaktualizowane o najnowsze modele
    dysków.

  • 15. Data: 2014-11-25 06:42:45
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 24 Nov 2014 13:53:47 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):

    > Po czym mój nie chciał prawidłowo działać z dyskami WD RED 1TB
    > widniejącymi na liście referencyjnej. ;-)
    > Tzn. działał tylko co jakiś czas dyski przestawały być widoczne przez
    > system. Doszedłem że działo się tak przy mirrorze - w innym układzie
    > działało stabilnie. Reset pomagał na pewien czas a nie na stałe.
    > Testowałem potem WD Black 2TB, WD RE4 2TB i Seagate Green 2TB. Żadne
    > z nich nie były na liście ale działały bezproblemowo. Teraz - jak
    > pisałem wcześniej - siedzą od dłuższego czasu 4GB. Jak je wrzucałem to
    > nie były na liście kompatybilnych - teraz już są.

    Babcia - mam jeszcze gdzieś jakieś 6 czy 8GB. Może chcesz? ;D

    [ Pomogę Ci... Pchaj mocniej nogami! Od czego masz nogi jak nie pchasz?! ]
    [ (Król Julian, ,,Madagaskar") ]

  • 16. Data: 2014-11-25 10:38:51
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-11-25, o godz. 06:42:45
    Przemysław Ryk <p...@g...com> napisał(a):

    > Babcia - mam jeszcze gdzieś jakieś 6 czy 8GB. Może chcesz? ;D

    Toż widzisz że literówka. :-P

    Zdrówko

  • 17. Data: 2014-11-26 08:45:28
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 25 Nov 2014 10:38:51 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):

    > Toż widzisz że literówka. :-P

    Ale gdzieś takiego 6 czy 8 gigowego mam i jak chcesz... ;)

    [ Wątrobę żółć zalewała. Nerki oblały się strachem. Gardło nerwowo ]
    [ przełykało ślinę. Żołądek coś gryzło na samą myśl. Nogi i język niedługo ]
    [ miały zacząć się plątać. Serce krew zalewała. I tylko mózg się cieszył, ]
    [ że nadchodzi PIĄTEK! (JoeMonster.org) ]

  • 18. Data: 2014-11-26 15:13:07
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-11-26, o godz. 08:45:28
    Przemysław Ryk <p...@g...com> napisał(a):

    > Ale gdzieś takiego 6 czy 8 gigowego mam i jak chcesz... ;)

    Jak chcesz RAID10D - 10D bo z 10 dysków - to mogę Ci tyle sprezentować
    PATA 20GB różnych marek i modeli. ;-)

    Zdrówko

  • 19. Data: 2014-12-17 22:31:17
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 26 Nov 2014 15:13:07 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):

    (ciach...)
    > Jak chcesz RAID10D - 10D bo z 10 dysków - to mogę Ci tyle sprezentować
    > PATA 20GB różnych marek i modeli. ;-)

    Wyobrażam sobie to popodłączane? Nie. Jednak nie. ;D

    [ Optymiści wierzą, że świat stoi przed nimi otworem. Realiści wiedzą, ]
    [ gdzie świat ma ten otwór... (znalezione w necie) ]

  • 20. Data: 2014-12-18 10:43:26
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-12-17, o godz. 22:31:17
> [...]

    > napisał(a):
    >
    > (ciach...)
    >
    > Wyobrażam sobie to popodłączane? Nie. Jednak nie. ;D

    Mogę Ci dorzucić kontroler RAID 3ware 4xPATA na PCI. Według opisu
    podobnież hot-swap. ;-)

    Zdrówko