  • 1. Data: 2014-11-21 14:12:06
    Temat: Skaner zasilany z USB?
    Od: "Olek" <A...@S...pl>

    Co myślicie o skanerach zasilanych z USB?
    Czy to zdaje egzamin?
    Czy występują jakieś problemy?

    Pzdr.
    Olek

  • 2. Data: 2014-11-22 18:51:31
    Temat: Re: Skaner zasilany z USB?
    Od: "Olek" <A...@S...pl>

    > Co myślicie o skanerach zasilanych z USB?
    > Czy to zdaje egzamin?
    > Czy występują jakieś problemy?

    Nikt nie używa? Firmy takie jak Canon chwalą się
    ogromną sprzedażą skanerów zasilanych z USB.
    Nikt nie ma zdania na ten temat?

    Pzdr.
    Olek

  • 3. Data: 2014-11-22 19:00:44
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2014-11-22 o 18:51, Olek pisze:

    > Nikt nie używa? Firmy takie jak Canon chwalą się
    > ogromną sprzedażą skanerów zasilanych z USB.
    > Nikt nie ma zdania na ten temat?
    Mamy w pracy jakieś Canona i działa, dokumenty skanuje. Testów
    porównawczych nie wykonano :-)

  • 4. Data: 2014-11-22 19:22:44
    Od: "Olek" <A...@S...pl>

    > Mamy w pracy jakieś Canona i działa, dokumenty skanuje.
    > Testów porównawczych nie wykonano :-)

    W pracy, czyli mogę podejrzewać, że komputer z mocnym
    zasilaczem.
    Czy w przeciętnym, domowym komputerze, USB jest w stanie
    to udźwignąć? W końcu skaner to nie głośniki.

    Pzdr.
    Olek

  • 5. Data: 2014-11-22 19:42:27
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    > W pracy, czyli mogę podejrzewać, że komputer z mocnym
    > zasilaczem.
    > Czy w przeciętnym, domowym komputerze, USB jest w stanie
    > to udźwignąć? W końcu skaner to nie głośniki.

    Żartujesz chyba. Stoi przy biurowym desktopie Della, gdzie zasilacz ma
    pewnie z 200W.
    S.

  • 6. Data: 2014-11-22 20:35:36
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Olek" napisał w wiadomości grup
    pl...
    > W pracy, czyli mogę podejrzewać, że komputer z mocnym
    > zasilaczem.

    Co ma USB do zasilacza?

  • 7. Data: 2014-11-22 21:04:49
    Od: Gabriel Kowalski <g...@g...com>

    W dniu 21.11.2014 o 14:12, Olek pisze:
    > Co myślicie o skanerach zasilanych z USB?
    > Czy to zdaje egzamin?
    > Czy występują jakieś problemy?
    >
    > Pzdr.
    > Olek

    Spokojnie - leciwy Canon Lide 20 (jeśli nie pokręciłem nazwy) zasilany z
    USB działa pięknie z laptopem (sane/linux). Jest powolny, ale za to
    lekki i dość cienki, mieści się w torbie z lapkiem. Swoją rolę spełnia
    bardzo dobrze.

    gabriel

  • 8. Data: 2014-11-22 21:22:14
    Od: "Olek" <A...@S...pl>

> [...]
    > USB działa pięknie z laptopem (sane/linux). Jest powolny, ale za to
    > lekki i dość cienki, mieści się w torbie z lapkiem. Swoją rolę spełnia

    To co się zmieniło, że jeszcze do niedawna każdy skaner, także domowy,
    korzystał z zasilacza, a teraz nagle jest wysyp skanerów zasilanych z USB
    2.0?

    Olek

  • 9. Data: 2014-11-22 22:39:24
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 22/11/2014 20:22, Olek wrote:

    > To co się zmieniło, że jeszcze do niedawna każdy skaner, także domowy,
    > korzystał z zasilacza, a teraz nagle jest wysyp skanerów zasilanych z

    Mosci Pan najwyrazniej ostatnie 20 lat przelezal pod lodem i przez to
    przeoczyl wynalezienie LED. Kiedys skanery swiecily lampa (CCFL?) przez
    co potrzebowaly wiecej pradu.

    --
    Pozdr

  • 10. Data: 2014-11-22 23:02:41
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-11-22 o 21:22, Olek pisze:

    > To co się zmieniło, że jeszcze do niedawna każdy skaner, także domowy,
    > korzystał z zasilacza, a teraz nagle jest wysyp skanerów zasilanych z
    > USB 2.0?
    Choćby to, że kiedys skanery były oświetlane prądożerną i jasną "zimną
    katodą" (jasną dlatego, by skompensować słaby przetwornik, by nie miał
    szumów widocznych), a teraz i przetworniki lepsze, i podświetlanie na
    ledach mniej prądu bierze, i sama elektronika (kontroler tego skanera)
    też mniej prądu pobiera bo nowocześniejsza.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173