  • 11. Data: 2017-04-18 08:19:44
    Temat: Re: Pytanie o tworzenie projektu pod CNC dla elektronika
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 17 kwietnia 2017 21:07:47 UTC+2 użytkownik kriters napisał:

    > Czy to działa tylko w 2D czy 2.5D? Bo piszą o ścieżkach 2D ale patrząc po
    > screenach to nie wiadomo.
    >
    > Inny CAM 2.5D to CamBam. Niestety przez kilka lat kompletnie nie rozwijany
    > a teraz nagle autor wrócił do żywych i coś tam zaczął robić. Za to spore
    > wsparcie
    > społeczności w kwestii pluginów.

    cambam robi tez w 3D. czy to w zakresie lead in/out, robienia rzeźb lub profili.
    I dziala calkiem ok. Kiedys nawet pod mono mi dzialal ale po którejś aktualizacji
    fedory przestal...

  • 12. Data: 2017-04-20 13:35:16
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-04-17 o 21:14, Robert Zemła pisze:

    > IMO wart jest 49EUR, dostajesz fakturę.

    Tak, wygląda on na taki, który zaspokoi moje potrzeby. Przetestuję go.
    Dzięki :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 13. Data: 2017-04-20 13:41:40
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-04-17 o 20:29, Zbych pisze:

    > Kumpel do sterowania CNC używa linux-cnc: http://linuxcnc.org
    > Jak na razie sprawuje się dobrze i bez problemów.

    Nie widzę w tym sofcie żadnych funkcji edycyjnych. Wygląda to mi na
    zwykły sterownik CNC jedynie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 14. Data: 2017-04-20 13:57:32
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 20.04.2017 o 13:41, Marek S pisze:

    > Nie widzę w tym sofcie żadnych funkcji edycyjnych. Wygląda to mi na
    > zwykły sterownik CNC jedynie.

    Zgadza się, to nie jest soft do projektowania, tylko do sterowania.

    Napisaleś, że takiego czegoś szukasz:
    > Soft, który nie kosztuje majątku, i który można wykorzystać do zarządzania osią Z a
    nie tylko X i Y?

  • 15. Data: 2017-04-20 20:59:58
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-04-20 o 13:57, Zbych pisze:

> [...]

    Heh, to się nie zrozumieliśmy. Wraz z obrabiarką CNC dostałem kontroler
    software'owy do niej (PlanetCNC USB TNG). Doprecyzowałem też iż teraz
    szukam softu, który potrafi zmniejszyć grubość materiału wokół wcześniej
    wyciętego otworu - czyli takie 2.5D. Miałem na myśli program do
    kreowania kształtów 2.5D lub 3D, który wygeneruje zestaw instrukcji lub
    DXF lub cokolwiek zjadliwego dla kontrolera.

    Poprzednicy mi doradzili fajny soft.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek