  • 51. Data: 2013-04-28 17:45:21
    Temat: Re: Pytanie - o nielegalne suszarki - na śniadanie
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 28 Apr 2013 14:56:29 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:

    > No nie calkiem - Niemcy mur obalili listopadzie 1989. Ile to miesiecy po
    > naszych pierwszych czesciowo wolnych wyborach ?

    czyli ile miesięcy po dogadaniu się z czerwonymi u nas?
    Poza tym akta Stasi zostały bardzo szybko przejęte przez BND i amerykanów.
    I też nikt nie wie co tam naprawdę było.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 52. Data: 2013-04-28 17:47:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Apr 2013 16:57:31 +0200, Cavallino napisał(a):
    > Jakoś 10 lat temu tak nie bardzo uwierały.

    Po prawdzie to i dzis az tak bardzo nie uwieraja.
    Ale lada dzien moga zaczac :-)

    > O 20 latach temu nie wspominając, wtedy wystarczyło miganie światłami, AR i
    > CB były niepotrzebne.

    No i kto jest temu winien ze ludzie nie migaja ?

    P.S. Wczoraj slyszalem "i prosimy nie migac, bo mozecie ostrzec
    jakiegos nietrzezwego kierowce przed kontrola".
    To glupie spoleczenstwo zawsze da sobie cos wcisnac :-(

    J.

  • 53. Data: 2013-04-28 18:52:00
    Od: "ADAM" <A...@A...com>

    > http://www.youtube.com/watch?v=N_Ye_fRgBqc

    Czy te żółte fotoradary stojące przy ulicach/drogach
    są laserowe czy nie? Krótko mówiąc, czy jeśli
    na zdjęciu znajdzie się więcej niż jeden samochód
    to są w stanie określić, który jechał za szybko?

    Pzdr.
    ADAM

  • 54. Data: 2013-04-28 19:23:59
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-28 12:58, masti pisze:
    > poproś swoją Panią od polskiego by nauczyła cię czytać i pisać ze
    > zrozumieniem

    Tę samą, która uczyła Ciebie ortografii? Może lepiej nie?

  • 55. Data: 2013-04-28 19:28:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 28 Apr 2013 19:23:59 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > Tę samą, która uczyła Ciebie ortografii? Może lepiej nie?

    wskażesz w powyższym błąd ortograficzny?

  • 56. Data: 2013-04-28 19:30:02
    Od: OcL <o...@b...tv>

    W dniu 2013-04-28 19:23, DoQ pisze:
    > Tę samą, która uczyła Ciebie ortografii? Może lepiej nie?

    Tą samą ;-)

  • 57. Data: 2013-04-28 19:59:13
    Temat: Re: Pytanie
    Od: "Wiel9" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Pawel O'Pajak" <o...@i...pl> napisał w wiadomości

    > KK wspomina o sprawiedliwosci.

    Partia Kościelna jest nastawiona tylko na to : "Abyśmy rośli w siłę i żyli
    dostatnio". Czyli kontynuuje ideę PZPR.
    Jeżeli wspomina o czymkolwiek, to tylko wtedy gdy służy to partii czarnych.
    Tak bylo, jest i będzie. Amen.
    Dotyczy to Partii Kościelnej jako całość, bo pojedyńczy funkcjonariusze
    wykazywali i wykazują ludzkie odruchy.

    > norma jest swiat wedlug TVN i brukowca Michnika. Z ich perspektywy
    > samodzielne myslenie jest czyms niezrozumialym.
    >
    > Pawel Chorzempa

    Zdecydowanie lepszy jest świat wg TVN i Michnika niż wg Rydzyka lub innego
    funkcjonariusza KK. Samodzielne myslenie w KK sprowadza się do zapamiętania
    na wieki wieków tego co podadzą do wierzenia funkcjonariusze Partii.
    Zbijanie kapitału politycznego z wykorzystaniem ludzkiego uzależnienia
    powinno byc karalne.

  • 58. Data: 2013-04-28 20:17:42
    Od: "Wiel9" <l...@g...pl>

    > P.S. Wczoraj slyszalem "i prosimy nie migac, bo mozecie ostrzec
    > jakiegos nietrzezwego kierowce przed kontrola".
    > To glupie spoleczenstwo zawsze da sobie cos wcisnac :-(
    >
    > J.

    Dobrze by było, gdyby taki kierowca zrobił ci z d... garaż. Wtedy być może
    byś coś zrozumiał.

  • 59. Data: 2013-04-28 20:29:11
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-28 19:28, masti pisze:
    > wskażesz w powyższym błąd ortograficzny?

    Ortografia (z gr. ????-, ortho-, "poprawny", i ??????, grafos,
    "piszący") inaczej pisownia - zbiór zasad i norm regulujących sposób
    zapisu słów danego języka za pomocą liter alfabetu lub innych symboli. W
    skład zasad ortograficznych wchodzą również zasady dotyczące
    interpunkcji, natomiast typografia jest osobnym zagadnieniem

    A teraz napisz jaką literą zaczynamy zdanie i czym je kończymy?

  • 60. Data: 2013-04-28 20:42:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 28 Apr 2013 20:29:11 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

> [...]
    > interpunkcji, natomiast typografia jest osobnym zagadnieniem
    >
    > A teraz napisz jaką literą zaczynamy zdanie i czym je kończymy?

    NTG -> pl.hum.polszczyzna