  • 61. Data: 2013-04-28 20:58:46
    Temat: Re: Pytanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Apr 2013 20:17:42 +0200, Wiel9 napisał(a):

    > Dobrze by było, gdyby taki kierowca zrobił ci z d... garaż. Wtedy być może
    > byś coś zrozumiał.

    Na jednego takiego co zrobi przypada z 10 trzezwych, co tez zrobia.

    I co ?

    J.

  • 62. Data: 2013-04-28 21:23:28
    Od: "Wiel9" <l...@g...pl>

    > Na jednego takiego co zrobi przypada z 10 trzezwych, co tez zrobia.
    >
    > I co ?
    >
    > J.

    Widzę, że nic nie rozumiesz. W takim razie niech ci w d. wjedzie ten
    nietrzeźwy i jeszcze 10 trzeźwych.

  • 63. Data: 2013-04-28 22:04:07
    Temat: Re: Pytanie - o nielegalne suszarki - na śniadanie
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > cała reszta demoludów siedziała
    > cicho i robiła notatki.

    Czyli uczen przerosl mistrza.
    Zapomniales o NRD 1953 i Czechoslowacji 1968, niestety z naszym
    haniebnym udzialem.

    > I właśnie dlatego tam lustracja miała sens. U nas straciła sens w
    > momencie, gdy SBcja zaczęła palić akta. To, co zostało, to
    > przypadkowe strzępki informacji. Zbyt wiele zostało zniszczone, żeby
    > na podstawie resztek oskarżać.

    Wystarczajaco duzo zostalo. To, ze sie paru swiniom upiecze, to nie
    powod, by rezygnowac. Rownie dobrze moznaby nie karac za przekroczenie
    predkosci.

    > Bo ci najmocniej umoczeni zadbali o
    > swoje teczki. I nigdy się już nie dowiemy, którzy to byli.

    Sam fakt oddania niekompletnej teczki przez pewnego pana jest
    wystarczajaca przeslanka, zeby wiedziec, ze cos jest na rzeczy.
    Przypomne niesmialo, ze PO obiecywalo powszechny dostep do archiwow IPN.
    Ja nie z tych frajerow co im uwierzyli, tak tylko przypominam.

    > Znaczy uznajesz prawo linczu?

    Jesli mam wybierac miedzy absolutna bezkarnoscia i utrzymywaniem za moja
    kase bandziora w stopniu generala, a owszem, drastycznymi metodami, to
    tak. Jakim sygnalem dla spoleczenstwa jest bezkarne i dostatnie zycie
    goscia, ktory wiernie sluzyl komunie, ZSRR i ma krew na rekach?

    > a zlustrowali się? Czy tylko poprzestali na jednym Wielgusie, który
    > komuś był niewygodny...

    I to im sie zesra. Jeszcze paru ujawnili, ale z pewnoscia nie
    wszystkich. Jednak to nie ksieza sadza w polskich sądach.

    > Dla mnie to Ty myślisz niesamodzielnie i Gazeta Polacka Ci z paluchów
    > wyłazi.

    Akurat nie czytam, choc mam wielki szacunek dla umiejetnosci
    zjednoczenia/zorganizowania tych ludzi. Zawsze to jakas alternatywa dla
    wszechobecnego polit-poprawnego belkotu.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa
    --
    "-Tato, po czym poznać małą szodliwość społeczną?

  • 64. Data: 2013-04-28 22:06:02
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-28 20:42, masti pisze:
    > NTG -> pl.hum.polszczyzna

    Ma się rozumieć, że Pani od polskiego przyszła do Ciebie na PMS wraz z
    kolejnym, weekendowym kieliszkiem?

  • 65. Data: 2013-04-28 22:18:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 28 Apr 2013 22:06:02 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > Ma się rozumieć, że Pani od polskiego przyszła do Ciebie na PMS wraz z
    > kolejnym, weekendowym kieliszkiem?

    nie każdy musi ciagle pić jak Ty.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 66. Data: 2013-04-28 22:28:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No i kto jest temu winien ze ludzie nie migaja ?

    Kapelusznictwo.
    Wtedy jednak była wspólnota interesów na drogach, teraz namnożyło się
    takich, którzy dali sobie wcisnąć kit że chodzi o coś innego niż o gnębienie
    podwładnych i zarabianie do budżetu.

  • 67. Data: 2013-04-28 22:29:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wiel9" <l...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Dobrze by było, gdyby taki kierowca zrobił ci z d... garaż.

    A co ma suszarka wspólnego z kontrolą trzeźwości?
    Taki na podwójnym gazie nie pojedzie za szybko.

  • 68. Data: 2013-04-28 22:34:37
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-28 22:18, masti pisze:
    > nie każdy musi ciagle pić jak Ty.

    Mówisz, że uporałeś się z nałogiem?

  • 69. Data: 2013-04-28 22:53:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 28 Apr 2013 22:34:37 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > Mówisz, że uporałeś się z nałogiem?

    Przestałeś już bić żonę?

  • 70. Data: 2013-04-29 01:42:59
    Od: "ADAM" <A...@A...com>

    > http://www.youtube.com/watch?v=N_Ye_fRgBqc
    Czy te żółte fotoradary stojące przy ulicach/drogach
    są laserowe czy nie? Krótko mówiąc, czy jeśli
    na zdjęciu znajdzie się więcej niż jeden samochód
    to są w stanie określić, który jechał za szybko?

    Pzdr.
    ADAM