  • 1. Data: 2010-06-24 12:58:55
    Temat: Pytanie o hosting superhost.pl
    Od: Marek <b...@e...com>

    Witam,

    Przeniosłem aplikację WWW z hostingu na KEI na superhost.pl. Obciążenie CPU
    na KEI wynosiło ok. 0.5 do 1%. Po przeniesieniu sięga ono nawet 600% i
    zalecane jest mi przeniesienie się do innego operatora.

    Odwołania do bazy danych są podobne, ilość odwiedzin również (ok. 10tys
    miesięcznie, 550 tys. żądań). System cacheowania - identyczny. Skrypty nie
    wykonują się jakoś zauważalnie długo. Czy ktoś z Was miał podobne
    doświadczenia i wie gdzie szukać przyczyn? Koncepcja mi się kończy powoli.

  • 2. Data: 2010-06-30 17:22:04
    Temat: Re: Pytanie o hosting superhost.pl
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2010-06-24 14:58, Marek pisze:
> [...]
    > wykonują się jakoś zauważalnie długo. Czy ktoś z Was miał podobne
    > doświadczenia i wie gdzie szukać przyczyn? Koncepcja mi się kończy powoli.

    Mała szansa, że takie duże są różnice 1% do 600% - pewnie jest to
    inaczej przeliczane.

    Sam pisałeś aplikację ? Może dałbyś ją komuś do obejrzenia pod kątem
    wydajności.10 tys unikalnych odwiedzin to nie dużo (ale nie wiem co ten
    skrypt robi)

    Wojtek