eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPytanie do serwisantów.Pytanie do serwisantów.
  • X-Received: by 10.36.111.147 with SMTP id x141mr649147itb.6.1471417902541; Wed, 17
    Aug 2016 00:11:42 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.36.111.147 with SMTP id x141mr649147itb.6.1471417902541; Wed, 17
    Aug 2016 00:11:42 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer03.iad.high
    winds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!c52no92215
    45qte.1!news-out.google.com!d130ni37890ith.0!nntp.google.com!f6no10563070ith.0!
    postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Wed, 17 Aug 2016 00:11:41 -0700 (PDT)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=91.212.242.200;
    posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
    NNTP-Posting-Host: 91.212.242.200
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <b...@g...com>
    Subject: Pytanie do serwisantów.
    From: Kris <k...@g...com>
    Injection-Date: Wed, 17 Aug 2016 07:11:42 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2232
    X-Received-Body-CRC: 3231390791
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:704250
    [ ukryj nagłówki ]

    Sprawa wg mnie beznadziejna ale może ktoś kto pracuje/pracował w serwisie coś doradzi
    Dwa miesiące temu wysłałem tablet do serwisu autoryzowanego- naprawa gwarancyjna.
    Były kłopoty z ładowaniem urządzenia.
    Wg informacji z serwisu wymienili gniazdo ładowania. Tablet odesłali problemów z
    ładowaniem już nie było czyli w sumie ok.
    Za ok 4 tygodnie zauważyłem że w tablecie nie działa port USB
    Ponieważ to tablet to sporadycznie używam w nim portu USB więc problem zauważyłem z
    opóźnieniem
    Wysłałem ponownie tablet do serwisu.
    Kilka dni temu serwis przesłał informację że uszkodzone mechanicznie są ścieżki w
    okolicy gniazda USB więc tracę gwarancję.
    Do środka tableta nigdy nie zaglądałem więc nie miałem możliwości uszkodzić tych
    ścieżek. Wg mnie uszkodzone zostały podczas poprzedniej naprawy gwarancyjnej.
    Jednak jak to udowodnić?
    Sytuacja beznadziejna czy jednak jest szansa wygrać z serwisem?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: