  • Data: 2016-08-17 19:02:43
    Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DaNsOuNd" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:57b47df6$0$15207$65785112@news.neostrada.pl...

    > Mocowanie gniazda (metalowa ramka) nie wykazuje śladów oderwania/wyrwania
    > z PCB. Wynika z tego że gniazdo uUSB nie zostało wyrwane/urwane z winy
    > użytkownika tylko przyczyną awarii jest zła jakość zamontowanego gniazda
    > uUSB. Ewidentne wymuszenie naprawy poza gwarancją.

    Wydaje mi się, że jakiekolwiek by gniazdo nie było to przy tak małych
    rozmiarach dopuści do odchylania wtyczki w różne strony (do pewnego kąta)
    bez wyrwania metalowej ramki. W takiej sytuacji wtyczka działa dużą siłą na
    plastikowe wnętrze gniazda (razem ze stykami).
    Nie wiem czy w ogóle jest możliwe zrobienie takiego gniazdka, że to wnętrze
    ani drgnie względem obudowy, bo tylko takie gniazdo gwarantowało by, że nie
    da się uszkodzić połączeń z płytką zanim nie wyrwie się całego gniazda.
    P.G.