  • 1. Data: 2013-05-12 19:32:38
    Temat: Pytanie do serwisanta lub
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    Kogoś kto może przerabiał podobny temat.

    Pacjent to moja czteroletnia od nowości Nokia E66
    Miesiąc temu od tak przestały działać dwa przyciski. Zielona słuchawka i
    nad nim ten od menu.
    Otwieranie zamykanie pukanie stukanie nic nie pomaga.
    Mija dwa trzy dni, i od tak włączam ją i działają te przyciski.
    Następnie jest ok przez dwa tygodnie i znów nie działają.
    Byłem z niedziałającymi przyciskami w serwisie. Serwisant porozkręcał
    coś podziałał i rozkłada ręce. Proponuje za stówę wymienić taśmę, ale
    nie gwarantuje że pomoże.
    Wracam z niedziałającą od serwisanta do domu, a tu nagle o dziwo znów
    przyciski działają.

    W prawdzie zmuszony byłem nabyć nowy telefon, ale tego szkoda mi wywalić
    na złom, bo dwa miesiące temu nabyłem nowy oryginalny panel przedni, i
    mam roczną oryginalna baterie zapasową.

    Ma ktoś pomysł co go boli? Albo może polecić jakiegoś skutecznego
    czarownika we wrocku?
    Wątpię w uszkodzona taśmę, bo usterka by się pokazywała i znikała z
    większą częstotliwością. Przyciski tez sprawne, bo padają dwa na raz i
    dwa na raz się podnoszą.

    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2013-05-12 20:05:06
    Temat: Re: Pytanie do serwisanta lub
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sun, 12 May 2013 19:32:38 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

> [...]
    > Wątpię w uszkodzona taśmę, bo usterka by się pokazywała i znikała z
    > większą częstotliwością. Przyciski tez sprawne, bo padają dwa na raz i

    Kiedyś podobnie miałem z 6600. Padały klawisze 4 5 6. Fachman z serwisu od
    razu stwierdził że naprawa będzie droższa, niż cały fon wart.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 3. Data: 2013-05-12 20:17:59
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 12 May 2013 20:05:06 +0200, ALEX Alpha MR napisał(a):

    > Kiedyś podobnie miałem z 6600. Padały klawisze 4 5 6. Fachman z serwisu od
    > razu stwierdził że naprawa będzie droższa, niż cały fon wart.

    A naprawa pewnie polega na wymyciu płytki stykowej i wymiany gumy ze
    stykami na nową, bo pewnie się wytarł grafit

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2013-05-12 20:28:48
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-05-12 20:17, Waldek Godel pisze:

    > A naprawa pewnie polega na wymyciu płytki stykowej i wymiany gumy ze
    > stykami na nową, bo pewnie się wytarł grafit

    Panowie, ale u mnie wykluczam taka usterkę.
    Miałem odczynienia z przyciskami które miały problem ze stykiem. To są
    całkiem inne objawy.
    U mnie jak działają to działają tydzień dwa jak w nówce sztuce, a jak
    nie działają to kilka dni i nic nie pomaga by zaczęły znów działać. Mija
    kilka dni i znów działają.

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 5. Data: 2013-05-12 21:15:24
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sun, 12 May 2013 19:17:59 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > A naprawa pewnie polega na wymyciu płytki stykowej i wymiany gumy ze
    > stykami na nową, bo pewnie się wytarł grafit

    To tylko świadczy jakich fachmanów mamy :-|
    BTW Jakbyś chciał pomóc to nadal ją mam, a niebawem będę w Wawie ;-)

  • 6. Data: 2013-05-12 21:17:04
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sun, 12 May 2013 20:28:48 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

> [...]
    > U mnie jak działają to działają tydzień dwa jak w nówce sztuce, a jak
    > nie działają to kilka dni i nic nie pomaga by zaczęły znów działać. Mija

    Ja miałem tak samo. Jakiś czas działały, potem przestawały na
    kilka/kilkanaście dni. Potem znowu padały, potem znowu działały.

  • 7. Data: 2013-05-12 21:36:55
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 12 May 2013 21:15:24 +0200, ALEX Alpha MR napisał(a):

    > BTW Jakbyś chciał pomóc to nadal ją mam, a niebawem będę w Wawie ;-)

    Sam sobie pomóż:
    http://allegro.pl/membrana-nokia-6600-okazja-i317180
    8730.html
    jeżeli to jest ten sam model oczywiście

  • 8. Data: 2013-05-12 22:17:21
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "ALEX Alpha MR" napisał:

    > Kiedyś podobnie miałem z 6600. Padały klawisze 4 5 6. Fachman z serwisu od
    > razu stwierdził że naprawa będzie droższa, niż cały fon wart.

    Padające jednocześnie klawisze klawiatury w rzędach, czyli:
    1 2 3 lub 4 5 6 czy też 7 8 i 9 to wina filtra klawiatury. Żadna wymiana
    folii lub płytek klawiatury nie pomoże. Tylko wymiana filtra.

  • 9. Data: 2013-05-12 22:17:33
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sun, 12 May 2013 20:36:55 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Sam sobie pomóż:
    > http://allegro.pl/membrana-nokia-6600-okazja-i317180
    8730.html

    Chyba się skuszę :-)

    > jeżeli to jest ten sam model oczywiście

    Wygląda na to że to ta sama:
    http://www.telepolis.pl/telefony/nokia-6600,4,2,48.h
    tml

  • 10. Data: 2013-05-12 22:23:31
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sun, 12 May 2013 22:17:21 +0200, Tomek napisał(a):

    > Padające jednocześnie klawisze klawiatury w rzędach, czyli:
    > 1 2 3 lub 4 5 6 czy też 7 8 i 9 to wina filtra klawiatury. Żadna wymiana
    > folii lub płytek klawiatury nie pomoże. Tylko wymiana filtra.

    A faktycznie w 2008-9 wymiana takiego filtra w 6600 po gwarancji była
    ekonomicznie nieopłacalna?