    From: "frank drebin" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Pytanie do abonentów Ery
    Date: Thu, 12 Feb 2009 18:19:27 +0100

    W grudniu kupiłem córce telefon wraz z 25zł abonamentem w Erze.
    Tydzień temu córka zaczęła nagle dostawać raz dziennie smsa z "kawałem
    dnia". Wiedziałem, że to napewno nie jest za free i od kilku dni zbierałem
    się do zadzwonienia do biura obsługi.
    Przedwczoraj dostała mmsa "Plotek" z fotkami i tekstami o jakichś gwiazdach,
    więc w końcu zadzwoniłem do biura .
    Oczywiście te usługi są płatne a na moje pytanie, dlaczego córka zaczęła
    nagle dostawać te płatne smsy, miła pani powiedziała, że najpierw dostaje
    się pierwszego smsa z usługi (za darmo) i trzeba go potwierdzić, a wtedy
    system traktuje to jako zgodę na kontynuowanie owej płatnej usługi.
    Dzieck przysięga, że nie wysyłało nic na te numery a ja, znając córkę,
    wierzę jej.

    Czy to typowe zagranie Ery, przypadkowe, a może córka coś jednak wysłała
    (może nawet niechcący)?