  • 1. Data: 2010-09-10 07:31:22
    Temat: Pytanie co do obsługi Firefoxa
    Od: Marek <b...@e...com>

    Witam,

    Mój styl pracy wymaga częstego dodawania 1 strony lub czasem 2-3 stron do
    startowych przeglądarki internetowej. W tej chwili używam dwóch
    przeglądarek: IE8 i FF. To chore, ale tej pierwszej używam głównie dlatego
    bo pozwala 2-kliknięciami na szybkie dodanie ogladanych stron do zestawu
    startowych. Druga natomiast zawiera pluginy, które czasem są niezbędne mi
    do pracy i wolałbym tylko w niej pracować. W związku z tym pytam: czy jest
    jakaś metoda pod FF aby nie przedzierając się przez gąszcz opcji szybko
    dodać do startowych te strony, które są obecnie wyświetlane w zakładkach?

  • 2. Data: 2010-09-10 09:46:35
    Temat: Re: Pytanie co do obsługi Firefoxa
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-09-10 09:31, Marek wrote:
    > W związku z tym pytam: czy jest
    > jakaś metoda pod FF aby nie przedzierając się przez gąszcz opcji szybko
    > dodać do startowych te strony, które są obecnie wyświetlane w zakładkach?

    NTG -> alt.pl.mozilla

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 3. Data: 2010-09-11 16:50:04
    Od: Marek <b...@e...com>

    Dnia Fri, 10 Sep 2010 11:46:35 +0200, Paweł Piskorz napisał(a):

    > NTG -> alt.pl.mozilla

    Niestety serwer news.icm.edu.pl nie listuje tej grupy jako dostępnej do
    subskrypcji.

  • 4. Data: 2010-09-26 21:23:56
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    wrzesień roku pamiętnego 2010, prawdopodobnie 10. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) Marek:

    > W związku z tym pytam: czy jest jakaś metoda pod FF
    > aby nie przedzierając się przez gąszcz opcji szybko dodać do
    > startowych te strony, które są obecnie wyświetlane w zakładkach?

    Nie wiem czy ktoś już Tobie odpowiedział tutaj czy na tamtej grupie,
    więc napiszę.

    Edycja -> Preferencje (w Windowsach są chyba w Narzędzia a nie Edycja)
    -> Ogólne -> po uruchomieniu programu Firefox -> ustaw na ostatnią
    pozycję z listy rozwijanej.

    Ale to zadziała jeśli chcesz żeby po uruchomieniu Fx miał dokładnie
    taki stan przed wyłączeniem. Jeśli chcesz żeby X kart otworzył,
    natomiast pozostałego X nie, to musisz poszukać innego rozwiązania.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski