  • 1. Data: 2010-09-07 21:58:05
    Temat: Reklama w serwisie
    Od: Wojo <killing_time@[usun]wp.pl>

    Witam,
    Wybaczcie jak NTG, ale nie znalazłem bardziej odpowiedniej. Mam serwis
    muzyczny, który w sierpniu uzyskał następującą oglądalność:
    26 000 UU
    100 000 wizyt
    370 000 odsłon

    Jakie są aktualnie ceny reklam? Wiem, że zupełnie różne stawki będą za
    banery większe czy mniejsze, na dole czy górze strony. Poproszę o jakieś
    przykładowe ceny. Ew. koszt emisji miesięczny na stronie. Zupełnie nie
    jestem w temacie i nawet zbytnio nie wiem gdzie te ceny sprawdzić.

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 2. Data: 2010-09-09 06:54:57
    Temat: Re: Reklama w serwisie
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl>

    No to gratulacje.
    A co za serwis i czy czasami sam nie nabiłeś tego licznika.

    Co do pytania to wystarczy zamienić się w klienta np onet.pl
    i rzucić okiem na ich cenniki.

    Andrzej.

  • 3. Data: 2010-09-09 12:21:56
    Od: Wojo <killing_time@[usun]wp.pl>

    > No to gratulacje.
    > A co za serwis i czy czasami sam nie nabiłeś tego licznika.

    ten serwis ma lekko ponad 10 lat...

    > Co do pytania to wystarczy zamienić się w klienta np onet.pl
    > i rzucić okiem na ich cenniki.

    tylko podejrzewam, że ceny onetu są niewspółmiernie wysokie do
    'normalnych' stawek.

    Pozdrawiam
    Wojtek