  • From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Subject: Re: Pytania o Forda.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 29 May 2010 10:11:53 +0100

    Dnia Sat, 29 May 2010 10:27:54 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > Poruszył mnie ten post :), więc dzisiaj rano w drodze do pracy zrobiłem
    > zdjęcie :)
    > http://img535.imageshack.us/img535/4408/20100529.jpg (proszę nie
    > krytykować za nieporządek - za mną zwykle jest fotelik małej, a ona
    > potrafi zrobić niezły sajgon ;) ).
    > Nie wiem, czy kanapa w sedanie jest inna (wydaje mi się, że nie), ale do
    > tej naprawdę trzeba sporo złej woli żeby się przyczepić do środkowego
    > miejsca - nie jest to wysoki garb, jest płasko i szeroko. Jak jest
    > zamontowany fotelik młodej to spokojnie da się w środku usiąść, choć nie
> [...]

    No własnie mam nieodparte wrażenie, że była mocniej profilowana.
    Przynajmniej w tym, w którym miałem nieszczęście jeździć przez miesiąc.
    Tzn dołki na bocznych miejscach były głębsze i oparcie też takowe miało.
    Oprócz tego się przypatrz - masz de facto 2.5 miejsca z tyłu, a nie trzy.
    Hipotetyczna osoba w środku ma nie tylko mniej miejsca do siedzenia, ale
    też musi mieć nogi dosyć mocno rozkraczone, nie wspominając, że zupełnie
    nie ma miejsca na stopy. Na jaki damski ch... tunel na wał napędowy w aucie
    które nigdy nie miało wersji 4x4, nawet jeżeli pod maską było >200 kucyków?
    Nawet wstawienie fotelika powoduje, że z tyłu jest niewygodnie na dłuższą
    trasę - trochę obciach w aucie klasy średniej, prawda? Zwłaszcza, że są
    auta niższej klasy które oferują więcej miejsca.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel