  • 1. Data: 2010-01-08 09:36:21
    Temat: Pytania do Nokii E72
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Witam,
    czy w Nokii E72 można ustawić opcję geotaging, czyli przypisywania robionym
    zdjjęciom pozycji GPS? Moje drugie pytanie dotyczy wstawiania polskich
    znaków, czy można je wstawiać inną metodą niż jedną ręką wciskać klawisz
    "Sym", a drugą literę np."a". W E52 dobrym rozwiązaniem było kilkukrotne
    naciśnięcie danego klawisza, aż pokazała się litea np."ą". No tak, ale tam
    nie było klawiatury qwerty ;).

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 2. Data: 2010-01-08 11:40:45
    Temat: Re: Pytania do Nokii E72
    Od: Grzegorz Sulek <s...@g...com>

    On 8 Sty, 10:36, "Jarek" <w...@o...pl> wrote:
> [...]
    > naciśnięcie danego klawisza, aż pokazała się litea np."ą". No tak, ale tam

    Co do aparatu to nie wiem, bo nie używam
    natomiast polskie znaki uzyskujesz wciskając i przytrzymując klawisz
    Sym i jednoczesnie wciskając literę do której
    chcesz uzyskać ogonek.

    --
    gs

  • 3. Data: 2010-01-08 11:45:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 8 Jan 2010 03:40:45 -0800 (PST), Grzegorz Sulek napisał(a):

    > Co do aparatu to nie wiem, bo nie używam
    > natomiast polskie znaki uzyskujesz wciskając i przytrzymując klawisz
    > Sym i jednoczesnie wciskając literę do której
    > chcesz uzyskać ogonek.

    a jak się uzyskuje ń?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2010-01-08 11:47:46
    Od: Grzegorz Sulek <s...@g...com>

    On 8 Sty, 12:45, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > a jak się uzyskuje ń?

    Dokładnie tak samo, jak inne znaki narodowe. Własnie sprawdziłem.

    --
    gs

  • 5. Data: 2010-01-08 11:49:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 8 Jan 2010 03:47:46 -0800 (PST), Grzegorz Sulek napisał(a):

    > Dokładnie tak samo, jak inne znaki narodowe. Własnie sprawdziłem.

    Dobra, już zauważyłem, że jest inna klawiatura niż w E71, tam się trzymało
    CHR a nie SYM

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 6. Data: 2010-01-08 13:53:04
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Sulek" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    s.googlegroups.com...
> [...]

    natomiast polskie znaki uzyskujesz wciskając i przytrzymując klawisz
    Sym i jednoczesnie wciskając literę do której

    Dzięki, ale jak już wcześniej pisałem, znam ten sposób, do tego zazwyczaj
    potrzebne są obie ręce. Zastanawiałem się jedynie, czy można to jakoś
    zmienić i wsukiwać literkę jedną ręką ;)

    Pozdrawiam,
    Jarek