  • 41. Data: 2012-04-27 12:16:00
    Temat: Re: Punkty za komórkę...
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 27 Apr 2012 11:37:16 +0200 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz wystukał:

    > Ale to nie powód, żeby równać w dół i zakazywać wszystkiego po kolei.

    zwłazcza, że te zakazy nie są ani przestrzegane ani egzekwowane

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 42. Data: 2012-04-27 12:25:03
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"

    > Ale to nie powód, żeby równać w dół i zakazywać wszystkiego po kolei.

    Rozwiniesz tę błyskotliwą myśl?

  • 43. Data: 2012-04-27 12:41:05
    Od: "jerzy.n" <d...@p...fm>

    Użytkownik "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> napisał w wiadomości

    > Owszem, ma zasadnicze. Sam to zauwazysz, jak pojezdzisz z dobrym zestawem
    > glosnomowiacym zabudowanym w samochodzie.

    Dlatego sie bardzo dziwie jesli widzę "wypasiony" wóz i kierowcę
    ściskającego ramieniem komórkę lub przytrzymując ją w dziwny sposób kierując
    jednocześnie jedna ręka, na samochód starczyło, na zestaw juz zabrakło

  • 44. Data: 2012-04-27 12:46:37
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Ale to nie powód, żeby równać w dół i zakazywać wszystkiego po kolei.
    Tak ogólnie to można by zlikwidować większość przepisów i zdać się na
    ludzki rozsądek :->

    Maciek

  • 45. Data: 2012-04-27 13:04:37
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-04-26 21:06, anacron pisze:

    > Mam słuchawkę bt, tylko często w połowie dnia ona mi się wyładowuje.
    > Teraz odbieram auto z bt fabrycznym, jak protestuję z pół roku to Ci
    > napiszę, jaka różnica według mnie.

    Jak tak dużo gadasz przez słuchawkę to ty kierowcy potrzebujesz a nie
    słuchawki :)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 46. Data: 2012-04-27 13:10:42
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-04-26 20:31, Artur Maśląg pisze:

    > Ma znaczenie i wręcz bym stwierdził, że zasadnicze. Kiedyś nawet
    > podawałem wyniki wieloletnich badań w tej materii.

    Albo badania do d..py albo któryś z was fantazjuje.

  • 47. Data: 2012-04-27 13:30:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzy.n,

    [...]

    > Dlatego sie bardzo dziwie jesli widzę "wypasiony" wóz i kierowcę
    > ściskającego ramieniem komórkę lub przytrzymując ją w dziwny sposób kierując
    > jednocześnie jedna ręka, na samochód starczyło, na zestaw juz zabrakło

    Mi na zestaw starczyło. Raz. Nokia postanowiła akurat wtedy zmienić
    złącze i sposób montowania i żaden nowszy aparat nie pasuje. Więcej
    nie zainstaluję "dobrego zestawu głośnomówiącego". Nie po to
    pozwoliłem pruć pół samochodu, żeby teraz robić to samo jeszcze raz.

    Po prostu w czasie jazdy nie odbieram telefonów.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 48. Data: 2012-04-27 13:52:26
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    wiadomości news:710444282.20120427133040@pik-net.pl.invalid...

    Więcej
    > nie zainstaluję "dobrego zestawu głośnomówiącego". Nie po to
    > pozwoliłem pruć pół samochodu, żeby teraz robić to samo jeszcze raz.

    Od tamtej pory wymyślili BT i telefony można w zasadzie dowolnie zmieniać...

  • 49. Data: 2012-04-27 13:53:21
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:jnduri$27pu$1@news2.ipartners.pl...

    > Albo badania do d..py albo któryś z was fantazjuje.

    A dla kogo ten wywiad? ;-)

  • 50. Data: 2012-04-27 13:58:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Albo badania do d..py albo któryś z was fantazjuje.

    Mamy na pokładzie bajkopisarza i nie ja nim jestem :)
    Faktem jest, że Amerykanie "chcą" w ogóle zakazać korzystania
    z jakichkolwiek urządzeń elektronicznych (nawet GPS), ponieważ
    wzrost debilnych zachowań skutkujących wypadkami wzrósł
    im ostatnimi czasy. No, ale tutaj znowu użycie określenia
    "Amerykanie" jest sporym nadużyciem, ponieważ poszczególne
    stany mają rożne przepisy, różne problemy i różne priorytety.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.