  • 51. Data: 2012-04-27 14:01:43
    Temat: Re: Punkty za komórkę...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Iksinski,

    > Od tamtej pory wymyślili BT i telefony można w zasadzie dowolnie zmieniać...

    Instalowałem zestaw w czasach bez BT. I teraz drugi raz pruć samochodu
    nie pozwolę. Bo to podwoiłoby jego wartość. A gówna wtykanego w
    gniazdko nawet na oczy widzieć nie chcę a słuchawki w uchu nie znoszę.

    Już napisałem - w czasie jazdy nie odbieram a chujom-producentom
    telefonów i zestawów zarobić więcej nie dam.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 52. Data: 2012-04-27 14:10:48
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-04-26 18:14, anacron pisze:
> [...]
    > udowodnili, że nie ma kompletnie znaczenia, czy rozmawiasz przez telefon
    > bezpośrednio, czy tez przez zestaw, czy może z pasażerem obok, czy nawet
    > - uwaga - uważnie słuchasz tylko wiadomości w radiu, twoja uwaga
    > rozpraszana jest w identycznym stopniu. Pytam się więc co za chwilę?
    > Dostane punktu za jedzenie hot-dog'a ze stacji w czasie jazdy? Może
    > pójdźmy o krok dalej - ja chcę mandat za włączony radioodbiornik, bo
    > akurat słucham trójki, a tam dużo gadają. Ja się pytam, kto ustala te
    > przepisy i ile klas w zawodówce powtarzał?

    Bzdury piszesz

    Raz odebrałem telefon w czasie jazdy, że nie mogę rozmawiać bo jadę
    samochodem i odłożyłem telefon i nagle przed maskę wyskoczyła mi sarna,
    gdyby nie to bym co najmniej skasował sobie auto i upolował sarnę ...

    Trzymanie telefonu w czasie jazdy jest niebezpieczne i powinno się karać
    jak najbardziej 5 punktami

    gregor

  • 53. Data: 2012-04-27 15:15:03
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 26 Apr 2012 18:14:37 +0200, anacron napisał(a):
> [...]
    > bezpośrednio, czy tez przez zestaw, czy może z pasażerem obok, czy nawet
    > - uwaga - uważnie słuchasz tylko wiadomości w radiu, twoja uwaga

    [ciach]

    Bo u nich odpada (przy badaniach statystycznych) kwestia mieszania biegami:)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 54. Data: 2012-04-27 16:02:38
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"

    > Instalowałem zestaw w czasach bez BT.

    Czyli gdzieś tak ok 1949 roku jak mniemam

    > I teraz drugi raz pruć samochodu
    > nie pozwolę. Bo to podwoiłoby jego wartość.

    Hmm ja mam na pokładzie CK-7W podpiety pod głośniki samochodowe, na
    ceneo 249zł - czym Ty jeździsz starym rowerem ?(nie mylić z Roverem)

    > A gówna wtykanego w
    > gniazdko nawet na oczy widzieć nie chcę a słuchawki w uchu nie znoszę.

    Tu się zgadzam

    > Już napisałem - w czasie jazdy nie odbieram a chujom-producentom
    > telefonów i zestawów zarobić więcej nie dam.

    Rozumiem, że wciąż oglądasz tylko dwa programy telewizyjne TVP1 i TVP2,
    ponieważ nie chcesz się rozstawać z przystawką na program drugi TV?

  • 55. Data: 2012-04-27 16:41:12
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-04-27 01:28, anacron pisze:

    > Nie ma, to że ktoś ma problemy z koordynacją to nie mój problem, badania
    > dowiodły, że nie ma to znaczenia (kilkuletnie badania).

    Linki, linki prosimy. Artur ma dokładnie odwrotne badania, zobaczymy, czyje lepsze.

  • 56. Data: 2012-04-27 22:44:03
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello jerzy.n,
    >
    > Friday, April 27, 2012, 12:41:05 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Mi na zestaw starczyło. Raz. Nokia postanowiła akurat wtedy zmienić
    > złącze i sposób montowania i żaden nowszy aparat nie pasuje. Więcej
    > nie zainstaluję "dobrego zestawu głośnomówiącego". Nie po to
    > pozwoliłem pruć pół samochodu, żeby teraz robić to samo jeszcze raz.
    >
    > Po prostu w czasie jazdy nie odbieram telefonów.

    straaaaszne...

    wiesz, mój samochód ma osiem lat i ma już wbudowany BT do komunikacji z
    komórą :)

  • 57. Data: 2012-04-27 22:45:45
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-04-27 09:21, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2012-04-27 01:45, Andy Niwinski pisze:
    > (...)
    >
    > Ostania produkcja nie wypaliła - nastąpiła zmiana pseudonimu
    > aktorskiego i kolejna próba ;)

    Czym on tam jeździł w poprzednich produkcjach? Sportage czy Cee'dem?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 58. Data: 2012-04-27 23:21:06
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-04-26 23:55, 'Tom N' pisze:

    > Czym się rożni wróbelek?

    > Kolina to ty nie jesteś, ale chyba z jednej piaskownicy...

    To nie Kolina. To Motyliński. A może jedno z drugim.

  • 59. Data: 2012-04-27 23:51:13
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-04-26 23:55, 'Tom N' pisze:
    > Kolina to ty nie jesteś, ale chyba z jednej piaskownicy...

    Myślisz, że Kolina z Motylińskim się grabkami po łbach leją?

  • 60. Data: 2012-04-28 00:15:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    > straaaaszne...
    > wiesz, mój samochód ma osiem lat i ma już wbudowany BT do komunikacji z
    > komórą :)

    No i co z tego? Mój ma 13 lat i nie miał wbudowanego.

    --
    Best regards,
    RoMan