eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPszemol ratuj
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 34

  • 11. Data: 2016-03-28 20:11:29
    Temat: Re: Pszemol ratuj
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    ToMasz <t...@p...fm.com.pl> wrote:
    > W dniu 28.03.2016 o 03:25, Pszemol pisze:
    >> "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> wrote in message
    >> news:nd9fno$skb$1@dont-email.me...
    >>>> A ja myślałem że znajdziesz jakiś błąd po moje stronie, jaką niewiedzę,
    >>>
    >>> http://antyweb.pl/instalowanie-nowych-ios-ow-na-star
    ych-sprzetach-nie-ma-sensu/
    >>>
    >>
    >> On nie ma starego sprzętu, ma w miarę nowy iPhone 5C.
    >> Kupił go na dodatek za bezcen, jakąś ćwiartkę rynkowej ceny
    >> ale i tak narzeka w takt "za kupę szmalu powinien to, tamto" :-)
    >
    > cytat1
    >> "Nie można zweryfikować uaktualnienia iOS 9.3
    >> Weryfikacja nie powiodła się
    >> nie masz już połączenia z internetem"
    > cytat 2 (z testu):
    >> podczas aktualizacji pojawiał się problem z aktywacją, mimo nawiązanego
    >> połączenia z internetem. Niektórym pomagało podłączenie sprzętu do
    >> komputera za pomocą przewodu USB i aktywacja z użyciem iTunes.
    >
    > W mojej ocenie podobny problem.

    Zgadzam się, podobny problem.

    Jeśli masz rację, to nasz nieszczęśliwy kolega powinien już być dziś trochę
    bardziej szczęśliwy :-)


  • 12. Data: 2016-03-28 22:51:35
    Temat: Re: Pszemol ratuj
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-03-28 o 20:11, Pszemol pisze:

    > Jeśli masz rację, to nasz nieszczęśliwy kolega powinien już być dziś trochę
    > bardziej szczęśliwy :-)
    >
    Dlaczego dzisiaj? Masz jakieś wtyki? :-)

    Czytałem że już naprawili. A działo się to pewnie więcej niż kilka dni
    temu. Niestety nadal wywala ten sam komunikat.

    z


  • 13. Data: 2016-03-29 00:52:54
    Temat: Re: Pszemol ratuj
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message
    news:56f8e3a8$0$22829$65785112@news.neostrada.pl...
    > W dniu 2016-03-28 o 03:25, Pszemol pisze:
    >> On nie ma starego sprzętu, ma w miarę nowy iPhone 5C.
    >> Kupił go na dodatek za bezcen, jakąś ćwiartkę rynkowej ceny
    >> ale i tak narzeka w takt "za kupę szmalu powinien to, tamto" :-)
    >
    > I to może być Twoja wina bo przez lata spomaowania i propagandy
    > applowskiej eległem i wpakowałem się w takie g... ;-)

    Chętnie Cię z niego wyzwolę, możesz mi takie g... wysłać w prezencie na
    urodziny.

    > Przypomnę że telefon fabrycznie nowy i był już naprawiany bo dotyk się
    > spie...

    E tam, bajanie...

    > Ale nie będę się przejmował bo to przecież standard na rynku i takie
    > wpadki zdarzają się najlepszym biedronkowym markom. :-)

    Żaden tam standard, dopisuje Ci fantazja chyba.

    > Wybacz przy święcie ale gimbaza czyta nie nie może tak bezmyślnie wyrabiać
    > sobie zdania o marce z zalewu Twoich postów :-)

    Ty siebie do gimnazjalistów też zaliczasz?


  • 14. Data: 2016-03-29 00:54:44
    Temat: Re: Pszemol ratuj
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message
    news:56f8e1b9$0$701$65785112@news.neostrada.pl...
    > Na WP nigdy mi się coś takiego nie zdarzyło.
    > Na androidzie... różne cuda bywają ale takich nie pamiętam :-)

    To akurat mnie nie dziwi wcale...
    Tylko Apple oferuje kilka razy w roku uaktualnienie systemu
    operacyjnego nawet dla tak starych urządzeń jakim jest dziś 4S.

    > Mówisz bez nerwów. Poczekam jeszcze s tydzień i pójdę do serwisu :-)

    Zanim pójdziesz do serwisu, poproś wnuka aby Ci ten upgrade zainstalował ;-)


  • 15. Data: 2016-03-29 08:04:13
    Temat: Re: Pszemol ratuj
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-03-29 o 00:52, Pszemol pisze:
    > Chętnie Cię z niego wyzwolę, możesz mi takie g... wysłać w prezencie na
    > urodziny.
    >
    Dziwne. Już to gdzieś czytałem ;-)

    > E tam, bajanie...

    Niewierny człowieku. Mam Ci przesłać szczegóły reklamacji żebyś
    sprawdził w centrali ;-)

    > Żaden tam standard, dopisuje Ci fantazja chyba.

    Niewierny czy wątpiący? Skoro nie chcesz przyjmować do wiadomości faktów
    to nie pogadamy. Szkoda. ;-)

    > Ty siebie do gimnazjalistów też zaliczasz?
    Ale jeszcze poziom żartów w normie :-)

    Już Ciebie chwaliłem za profesjonalizm i skuteczność.
    Ale widzę że obniżasz loty. Gimbaza może zwątpić. Podtrzymaj napięcie.

    z




  • 16. Data: 2016-03-29 08:08:00
    Temat: Re: Pszemol ratuj
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-03-29 o 00:54, Pszemol pisze:

    > Tylko Apple oferuje kilka razy w roku uaktualnienie systemu
    > operacyjnego nawet dla tak starych urządzeń jakim jest dziś 4S.

    Nie na temat.

    > Zanim pójdziesz do serwisu, poproś wnuka aby Ci ten upgrade zainstalował
    > ;-)

    Muszę sobie go najpierw zrobić :-)

    Przykro mi że nie wierzysz w spie... aktualizacje systemu.

    W serwisie będą mieli kawę na ławę. Ciekawe jaką odpowiedź dostanę.
    Chcesz na piśmie? Niedowiarku :-)

    z


  • 17. Data: 2016-03-29 08:09:39
    Temat: Re: Pszemol ratuj
    Od: z <...@...pl>

    A tak przy okazji.

    Jak skomentujesz złamanie zabezpieczeń ajfona przez służby?

    Zwycięstwo to czy porażka?

    Warto było się stawiać. Jak to wyszło pijarowsko? :-)

    z


  • 18. Data: 2016-03-29 13:45:23
    Temat: Re: Pszemol ratuj
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message
    news:56fa1adc$0$22842$65785112@news.neostrada.pl...
    > W dniu 2016-03-29 o 00:52, Pszemol pisze:
    >> Chętnie Cię z niego wyzwolę, możesz mi takie g... wysłać w prezencie na
    >> urodziny.
    >>
    > Dziwne. Już to gdzieś czytałem ;-)

    Ja też już gdzieś czytałem że jego iPhone "do niczego się nie nadaje"...
    Ale potem się okazało że dzieciak gra na nim jak najęty :-)
    Z Tobą jest tak samo - g... straszne g... ale namiętnie używasz.

    >> E tam, bajanie...
    >
    > Niewierny człowieku. Mam Ci przesłać szczegóły reklamacji żebyś sprawdził
    > w centrali ;-)

    To nic nie da... bo ja wiem jak serwisy działają.
    Zwłaszcza gwarancyjne.

    >> Żaden tam standard, dopisuje Ci fantazja chyba.
    >
    > Niewierny czy wątpiący?
    > Skoro nie chcesz przyjmować do wiadomości faktów to nie pogadamy. Szkoda.
    > ;-)

    Ale to nie były fakty, to tylko Twoje (być może błędne) interpretacje.


  • 19. Data: 2016-03-29 13:45:55
    Temat: Re: Pszemol ratuj
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message
    news:56fa1c22$0$696$65785112@news.neostrada.pl...
    > A tak przy okazji.
    >
    > Jak skomentujesz złamanie zabezpieczeń ajfona przez służby?
    >
    > Zwycięstwo to czy porażka?
    >
    > Warto było się stawiać. Jak to wyszło pijarowsko? :-)

    Zdecydowanie warto było się stawiać, bo nie zrobili precedensu.


  • 20. Data: 2016-03-29 13:50:26
    Temat: Re: Pszemol ratuj
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message
    news:56fa1bbf$0$696$65785112@news.neostrada.pl...
    > W dniu 2016-03-29 o 00:54, Pszemol pisze:
    >
    >> Tylko Apple oferuje kilka razy w roku uaktualnienie systemu
    >> operacyjnego nawet dla tak starych urządzeń jakim jest dziś 4S.
    >
    > Nie na temat.

    Jak najbardziej na temat: nie miewasz problemu z upgrade WM
    skoro ...WM nie oferuje upgradu :-)
    Błędów nie robi tylko ten co nic nie robi - zapamiętaj to sobie.
    Jeśli raz na jakiś czas Apple zaliczy wpadkę to nie umniejsza to
    w żadnym stopniu jego zasług w odświeżanie starego sprzętu.
    Zastanów się teraz, na spokojnie, z jakim osem sprzedawano nowy
    iPhone 5C. Narzekasz że upgrade do 9.1.3 miało małe potknięcie.
    Ile wersji Apple wypuścił w między czasie?

    >> Zanim pójdziesz do serwisu, poproś wnuka aby Ci ten upgrade zainstalował
    >> ;-)
    >
    > Muszę sobie go najpierw zrobić :-)
    >
    > Przykro mi że nie wierzysz w spie... aktualizacje systemu.
    >
    > W serwisie będą mieli kawę na ławę. Ciekawe jaką odpowiedź dostanę.
    > Chcesz na piśmie? Niedowiarku :-)

    Zwróć uwagę, proszę, że serwis żyje z Twoich pieniędzy po
    gwarancji, albo z pieniędzy Apple na gwarancji...
    Wykorzysta niewiedzę użytkownika aby opcję przestawić,
    czy telefon zresetować (dawniej się wyciągało baterię)
    ale klientowi tego nie powie że mógł sobie samemu naprawić
    "zepsuty" telefon tylko skasuje kłamiąc że dwa dni spędził
    naprawiając... A potem klient jest dumny z serwisu i zadowolony
    że "tylko" stówę kosztowało ....przytrzymanie guzika power 10 sekund :-)

strony : 1 . [ 2 ] . 3 . 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: