-
21. Data: 2016-03-29 14:33:11
Temat: Re: Pszemol ratuj
Od: z <...@...pl>
W dniu 2016-03-29 o 13:45, Pszemol pisze:
> Ale to nie były fakty, to tylko Twoje (być może błędne) interpretacje.
Nie kodujesz faktów.
Mam na piśmie wymiana na "nowy" z powodu wadliwego dotyku.
z
-
22. Data: 2016-03-29 14:44:26
Temat: Re: Pszemol ratuj
Od: z <...@...pl>
W dniu 2016-03-29 o 13:50, Pszemol pisze:
> "z" <...@...pl> wrote in message
> news:56fa1bbf$0$696$65785112@news.neostrada.pl...
>> W dniu 2016-03-29 o 00:54, Pszemol pisze:
>>
>>> Tylko Apple oferuje kilka razy w roku uaktualnienie systemu
>>> operacyjnego nawet dla tak starych urządzeń jakim jest dziś 4S.
>>
>> Nie na temat.
>
> Jak najbardziej na temat: nie miewasz problemu z upgrade WM
> skoro ...WM nie oferuje upgradu :-)
Aktualizacje systemu robią się same. Nawet nie muszę o tym wiedzieć.
Dalej nie kodujesz faktów a później manipulujesz tymi Tobie wygodnymi.
Nie miałem jeszcze takiej sytuacji żeby system nie mógł sobie poradzić
ze swoim jestestwem.
> Błędów nie robi tylko ten co nic nie robi - zapamiętaj to sobie.
> Jeśli raz na jakiś czas Apple zaliczy wpadkę to nie umniejsza to
> w żadnym stopniu jego zasług w odświeżanie starego sprzętu.
> Zastanów się teraz, na spokojnie, z jakim osem sprzedawano nowy
> iPhone 5C. Narzekasz że upgrade do 9.1.3 miało małe potknięcie.
> Ile wersji Apple wypuścił w między czasie?
Ale muszę aktualizować żeby działał poprawnie. Tak twierdzi producent i
jego serwis :-)
> Zwróć uwagę, proszę, że serwis żyje z Twoich pieniędzy po
> gwarancji, albo z pieniędzy Apple na gwarancji...
> Wykorzysta niewiedzę użytkownika aby opcję przestawić,
> czy telefon zresetować (dawniej się wyciągało baterię)
> ale klientowi tego nie powie że mógł sobie samemu naprawić
> "zepsuty" telefon tylko skasuje kłamiąc że dwa dni spędził
> naprawiając... A potem klient jest dumny z serwisu i zadowolony
> że "tylko" stówę kosztowało ....przytrzymanie guzika power 10 sekund :-)
Twierdzisz że autoryzowany serwis/sprzedawca Apple tak potraktuje
klienta z gwarancyjnym telefonem. Do tej pory jestem bardzo zadowolony z
obsługi i kompetencji pracujących tam ludzi.
Nie ściemniali tylko mówili jak jest. Jak sam namotałem z hasłami i jak
w pewnych sytuacjach dotyk przestawał działać. Mogli pogonić a nie
pogonili.
U siebie za wodą masz inne doświadczenia?
z
-
23. Data: 2016-03-29 17:38:29
Temat: Re: Pszemol ratuj
Od: Pszemol <P...@P...com>
z <...@...pl> wrote:
> W dniu 2016-03-29 o 13:45, Pszemol pisze:
>
>> Ale to nie były fakty, to tylko Twoje (być może błędne) interpretacje.
>
> Nie kodujesz faktów.
> Mam na piśmie wymiana na "nowy" z powodu wadliwego dotyku.
Jasne że masz na piśmie :-)) Ile Ty masz lat?
Wciąż nie rozumiesz, że niczego to nie zmienia?
Jeśli serwis odblokował zacięty touchscreen przez wyjęcie baterii/reset
hardware to przecież nie napisze tego w rapocie z naprawy - ciężkie czasy
dziś, serwis z czegoś żyć musi, czymś swoje dzieci nakarmić.
Co do touchscreenow we współczesnych telefonach to przyznaję, że
niezniszczalne cholerstwa są. Ekran się potłucze, nic przez pęknięcia nie
widać, nawet LCD obrazu nie pokazuje po wygięciu, ale touchscreen zwykle
działa i z iPhone daje się korzystać po omacku jak się wie gdzie nacisnąć
aby rozmowe przychodzącą odebrać. To samo dotyczy Samsunga Galaxy S3
ktorego wczoraj diagnozowałem - cały połamamy, ekran w strzępach, kolorki
rozlane między rozbite szkiełka ale touchscreen pojemnościowy dalej
działa...
-
24. Data: 2016-03-29 17:38:30
Temat: Re: Pszemol ratuj
Od: Pszemol <P...@P...com>
z <...@...pl> wrote:
> W dniu 2016-03-29 o 13:50, Pszemol pisze:
>> "z" <...@...pl> wrote in message
>> news:56fa1bbf$0$696$65785112@news.neostrada.pl...
>>> W dniu 2016-03-29 o 00:54, Pszemol pisze:
>>>
>>>> Tylko Apple oferuje kilka razy w roku uaktualnienie systemu
>>>> operacyjnego nawet dla tak starych urządzeń jakim jest dziś 4S.
>>>
>>> Nie na temat.
>>
>> Jak najbardziej na temat: nie miewasz problemu z upgrade WM
>> skoro ...WM nie oferuje upgradu :-)
>
> Aktualizacje systemu robią się same. Nawet nie muszę o tym wiedzieć.
> Dalej nie kodujesz faktów a później manipulujesz tymi Tobie wygodnymi.
>
> Nie miałem jeszcze takiej sytuacji żeby system nie mógł sobie poradzić
> ze swoim jestestwem.
>
>> Błędów nie robi tylko ten co nic nie robi - zapamiętaj to sobie.
>> Jeśli raz na jakiś czas Apple zaliczy wpadkę to nie umniejsza to
>> w żadnym stopniu jego zasług w odświeżanie starego sprzętu.
>> Zastanów się teraz, na spokojnie, z jakim osem sprzedawano nowy
>> iPhone 5C. Narzekasz że upgrade do 9.1.3 miało małe potknięcie.
>> Ile wersji Apple wypuścił w między czasie?
>
> Ale muszę aktualizować żeby działał poprawnie. Tak twierdzi producent i
> jego serwis :-)
>
>> Zwróć uwagę, proszę, że serwis żyje z Twoich pieniędzy po
>> gwarancji, albo z pieniędzy Apple na gwarancji...
>> Wykorzysta niewiedzę użytkownika aby opcję przestawić,
>> czy telefon zresetować (dawniej się wyciągało baterię)
>> ale klientowi tego nie powie że mógł sobie samemu naprawić
>> "zepsuty" telefon tylko skasuje kłamiąc że dwa dni spędził
>> naprawiając... A potem klient jest dumny z serwisu i zadowolony
>> że "tylko" stówę kosztowało ....przytrzymanie guzika power 10 sekund :-)
>
> Twierdzisz że autoryzowany serwis/sprzedawca Apple tak potraktuje
> klienta z gwarancyjnym telefonem. Do tej pory jestem bardzo zadowolony z
> obsługi i kompetencji pracujących tam ludzi.
> Nie ściemniali tylko mówili jak jest. Jak sam namotałem z hasłami i jak
> w pewnych sytuacjach dotyk przestawał działać. Mogli pogonić a nie
> pogonili.
> U siebie za wodą masz inne doświadczenia?
Gratuluję zadowolenia z serwisu :-)
-
25. Data: 2016-03-29 18:14:03
Temat: Re: Pszemol ratuj
Od: z <...@...pl>
W dniu 2016-03-29 o 17:38, Pszemol pisze:
> Wciąż nie rozumiesz, że niczego to nie zmienia?
>
> Jeśli serwis odblokował zacięty touchscreen przez wyjęcie baterii/reset
> hardware to przecież nie napisze tego w rapocie z naprawy - ciężkie czasy
> dziś, serwis z czegoś żyć musi, czymś swoje dzieci nakarmić.
>
ciach
Co Ty pier...? Telefon miał uszkodzenie ekranu. Po lekkim nacisniećiu na
jeden brzeg zaczynał wariować dotyk. Takie są fakty potwierdzone przez
serwis.
https://www.youtube.com/watch?v=M6wRnouGZFQ
z
-
26. Data: 2016-03-29 18:34:54
Temat: Re: Pszemol ratuj
Od: Pszemol <P...@P...com>
z <...@...pl> wrote:
> W dniu 2016-03-29 o 17:38, Pszemol pisze:
>> Wciąż nie rozumiesz, że niczego to nie zmienia?
>>
>> Jeśli serwis odblokował zacięty touchscreen przez wyjęcie baterii/reset
>> hardware to przecież nie napisze tego w rapocie z naprawy - ciężkie czasy
>> dziś, serwis z czegoś żyć musi, czymś swoje dzieci nakarmić.
>>
> ciach
>
> Co Ty pier...? Telefon miał uszkodzenie ekranu. Po lekkim nacisniećiu na
> jeden brzeg zaczynał wariować dotyk.
Nie pamietam abys pisal o tym wczesniej.
Miałem wrażenie, że telefon nie reagowal na dotyk w ogole.
> Takie są fakty potwierdzone przez
> serwis.
Fascynuje mnie to Twieje "potwierdzone przez serwis".
-
27. Data: 2016-03-29 23:29:50
Temat: Re: Pszemol ratuj
Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
On 2016-03-26 22:52, z wrote:
> "Nie można zweryfikować uaktualnienia iOS 9.3
> Weryfikacja nie powiodła się
> nie masz już połączenia z internetem"
Nie wiem czy to juz padło więc nie krzyczeć:
http://www.imore.com/apple-working-ios-93-fix-older-
iphone-ipad
-
28. Data: 2016-03-29 23:47:37
Temat: Re: Pszemol ratuj
Od: z <...@...pl>
W dniu 2016-03-29 o 18:34, Pszemol pisze:
> Nie pamietam abys pisal o tym wczesniej.
> Miałem wrażenie, że telefon nie reagowal na dotyk w ogole.
Bo jak zwykle nie czytasz...
"uszkodzony dotyk" zaraz musiałeś sobie zinterpretować jako błąd
oprogramowania a nie tak jak normalni ludzie sprzętowo.
Nie mieści Ci się to w głowie: "ajfon się zepsuł" ?
> Fascynuje mnie to Twieje "potwierdzone przez serwis".
>
https://www.youtube.com/watch?v=M6wRnouGZFQ
z
-
29. Data: 2016-03-30 00:11:00
Temat: Re: Pszemol ratuj
Od: z <...@...pl>
W dniu 2016-03-29 o 23:29, Sebastian Biały pisze:
> Nie wiem czy to juz padło więc nie krzyczeć:
>
> http://www.imore.com/apple-working-ios-93-fix-older-
iphone-ipad
>
Wiemy. Apple ma problem i nad nim ciągle pracuje.
Dobrze że sąd nie kazał im tworzyć aktualizacji do złamania telefonu
terrorysty. To by mogło się skończyć więzieniem ;-)
Izraelczycy to są fachowcy.
z
-
30. Data: 2016-03-30 01:54:20
Temat: Re: Pszemol ratuj
Od: Pszemol <P...@P...com>
z <...@...pl> wrote:
> W dniu 2016-03-29 o 18:34, Pszemol pisze:
>> Nie pamietam abys pisal o tym wczesniej.
>> Miałem wrażenie, że telefon nie reagowal na dotyk w ogole.
>
> Bo jak zwykle nie czytasz...
> "uszkodzony dotyk" zaraz musiałeś sobie zinterpretować jako błąd
> oprogramowania a nie tak jak normalni ludzie sprzętowo.
Gdybys napisal co się dokładnie stało a ja nie przeczytałem tego to móglbys
mi to zarzucać...
Ale skoro Ty nie napisales to czemu się dziwisz ze czytelnik zinterpretował
po swojemu? :-)
> Nie mieści Ci się to w głowie: "ajfon się zepsuł" ?
Twój opis bardziej mi teraz pasuje do uszkodzenia mechanicznego (sam się
nie zgniótł ani nie upadł).
>> Fascynuje mnie to Twieje "potwierdzone przez serwis".
>>
> https://www.youtube.com/watch?v=M6wRnouGZFQ
Nie znudziło Ci się jeszcze? To poziom z przedszkola... Wyluzuj, pls.