  • 41. Data: 2017-10-17 18:23:29
    Temat: Re: [OT] ekrany dotykowe są BEEEEEE
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 17-10-2017 o 00:33, ddddddddddddd pisze:

    > myszką, na kolanach? Wiadomo że myszką wygodniej, ale laptop jest po to
    > żeby móc go używać wszędzie- na ławce, na kolanach, w samochodzie - a
    > tam myszki zwykle nie rozłożysz.

    Nie mam za często takich potrzeb, touchpada też w takich przypadkach
    awaryjnie używam, ale nie lubię.

    > a ja odczytuję je na telefonie, łącznie z pdf'ami i innymi pierdołami ;)

    Przez te krótkie momenty które jestem z dala od kompa, nie mam potrzeby
    czytać maili.

  • 42. Data: 2017-10-17 18:24:22
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 17-10-2017 o 12:08, CTP pisze:

    > To czekamy jeszcze na powrót do klasycznych hamulców ręcznych.
    > PS. Już kilka razy łapałem swoje auto, bo elektryczny ręczny nie załapał.

    Zgadza się - kolejny poroniony pomysł.
    Nawet jak działa prawidłowo, to nie ma sensu.

    Kto wymyśla te "ułatwienia na siłę"?

  • 43. Data: 2017-10-17 19:24:27
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 16.10.2017 o 20:27 z <...@...pl> pisze:

    > Ekran dotykowy w samochodzie się nie sprawdza i powoduje zagrożenie na
    > drodze.

    Koła najlepiej się toczą jak są okrągłe.

    --
    SW3
    ----

  • 44. Data: 2017-10-17 21:32:57
    Temat: Re: Pssemol, czekasz na Tesle a Bolt jest dostępny od ręki
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > LOL - czyli wybrałeś teslę ze względu na funkcję... której nie ma;)

    Liczę na to, że czekać będę długo w kolejce.
    Gdy się doczekam to może już mieć tą funkcję :-)
    A jak nie będzie mieć to też rozważę zakup - nawet jako próba pojeżdzenia
    trochę i odsprzedania chętnemu napalonemu który nie chce czekać na nowe.

    Na razie, teraz w październiku, to jest wciąż bardzo duży znak zapytania.

  • 45. Data: 2017-10-17 21:32:59
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > Model 3 też tak umie?

    Użyj czasu przyszłego, bo Model S też jeszcze mało umie i do autonomii
    "level 5" im dużo brakuje.

  • 46. Data: 2017-10-17 21:35:27
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 10/17/2017 6:24 PM, Cavallino wrote:
    > Kto wymyśla te "ułatwienia na siłę"?

    Kupujący.

  • 47. Data: 2017-10-18 06:41:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.10.2017 o 21:32, Pszemol pisze:

> [...]
    >
    > Na razie, teraz w październiku, to jest wciąż bardzo duży znak zapytania.

    No dobra - wychodzi na to, że tesle najlepiej nadają się do spekulacji.
    Może instytucja stacza kolejkowego wróci;)

    Shrek

  • 48. Data: 2017-10-18 09:56:28
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 17 Oct 2017 19:32:59 -0000 (UTC), Pszemol
    <P...@P...com> wrote:
    > Użyj czasu przyszłego, bo Model S też jeszcze mało umie i do
    > autonomii
    > "level 5" im dużo brakuje.

    No to coś słabo z tą argumentacją przeciwko Boltowi, bo się okazuje,
    że 3 nie ma nic, czego nie ma Bolt.

    --
    Marek

  • 49. Data: 2017-10-18 10:00:23
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 18 Oct 2017 06:41:40 +0200, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > No dobra - wychodzi na to, że tesle najlepiej nadają się do
    > spekulacji.
    > Może instytucja stacza kolejkowego wróci;)

    Całkiem słuszna iphonowa analogia. Stacze będą sieć po auto, które
    niczym się nie wyróżnia a nawet jest gorsze od dostępnych na rynku
    alternatyw. Założę się ze większość posiadaczy Tesli to kupertyni.

    --
    Marek

  • 50. Data: 2017-10-18 13:34:18
    Od: p...@g...com

    http://moto.pl/MotoPL/7,88389,22528478,polestar-1-pi
    erwsze-dzielo-odnowionego-ramienia-volvo.html

    mysle ze porazka Tesli jest maloprawdopodobna aczkolwiek mozliwa :-) konkurencja sie
    powoli ogarnia (2019r) ale ten tort nie urosnie tak szybko zeby dla wszystkich
    starczylo :-)