  • 1. Data: 2010-06-08 09:58:35
    Temat: Przyrząd do zarabiania końcówek przewodów hamulcowych.
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    witajcie
    kupiłem taką chińską (zapewne) tandetę, ale to sobie nawet z miedzianym
    przewodem nie może poradzić. Jakiej firmy narzędzie byście do tego celu
    polecili (hobbystyczny użytek)? Mam już dość tanich śmieci, szukam
    czegoś z korzystnym stosunkiem cena/jakość. Z góry dzięki za pomoc.
    I jeszcze jedna kwestia, czy długość przewodów hamulcowych musi być
    dokładnie taka sama jak fabrycznych? Spotkałem się z różnymi opiniami w
    sumie ja nie widzę takiej potrzeby, bo jeśli przewód dłuższy minimalnie
    to po prostu więcej płynu wejdzie, a jak krótszy to mnie. W planie są
    trochę dłuższe ponieważ mają iść środkiem auta.

    --
    krzysiek82

  • 2. Data: 2010-06-08 10:04:29
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > polecili (hobbystyczny użytek)? Mam już dość tanich śmieci, szukam czegoś
    > z korzystnym stosunkiem cena/jakość. Z góry dzięki za pomoc.

    Rzuć okiem do sklepu A-N narzędzia. Nie wiem jak z taką zaciskarką, ale
    "zwykle" klucze bardzo dobrej jakości mieli w rewelacyjnych cenach.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 3. Data: 2010-06-08 10:11:01
    Od: "Hants" <marcin@WYTNIJ_TOhants.pl>

    "krzysiek82" <s...@u...pl> wrote in message
> [...]

    Kupiłem identyczny zestaw:
    www.ebay.pl aukcja 270578697355
    Bez problemu dał radę dwu pojazdom i wciąż wygląda na sprawny.

    Co do długości, wymieniane przewódy na pewno miałem dużo (20-30cm) dłuższe
    niż oryginalne, a przegląd przeszedł bez problemu, różnic w hamowaniu nie
    stwierdziłem.

  • 4. Data: 2010-06-08 10:12:12
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    kml pisze:
    > Rzuć okiem do sklepu A-N narzędzia. Nie wiem jak z taką zaciskarką, ale
    > "zwykle" klucze bardzo dobrej jakości mieli w rewelacyjnych cenach.

    Dzięki ale niestety nic takiego tam nie znalazłem, za to jest
    ciekawostka w dziale narzędzia specjalistyczne są miary :)

    --
    krzysiek82

  • 5. Data: 2010-06-08 16:52:05
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    krzysiek82 pisze:
> [...]
    > to po prostu więcej płynu wejdzie, a jak krótszy to mnie. W planie są
    > trochę dłuższe ponieważ mają iść środkiem auta.

    Bedziesz robil te przewody wiecej niz raz lub dwa?
    Jak nie to w ogole nie warto sie bawic.
    Idz tam gdzie sie w twojej okolicy takimi rzeczami zajmuja i powini ci
    zrobic wszystkie przewody hamulcowe na wymiar z jakimi koncowkami tam
    potrzebujesz, ponizej 100zl.
    IMHO przy takich kosztach szkoda czasu na chinskie maszynki kupowanie
    rurek z metra i zabawy z koncowkami.

    --
    Karolek

  • 6. Data: 2010-06-08 20:48:40
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > niestety nic takiego tam nie znalazłem,

    http://www.jonnesway.pl/index.php?item=785
    Tylko skoro tajemnice robia z cen, to nie wiadomo, czy warto.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 7. Data: 2010-06-08 20:50:47
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > tajemnice robia z cen

    Oj, teraz to ja sie wykazalem;-) Ale wygodne to nie jest.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 8. Data: 2010-06-09 09:06:07
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Karolek pisze:
    > Bedziesz robil te przewody wiecej niz raz lub dwa?

    Od czasu do czasu coś się odbudowuje i chciałbym mieć coś lepszego, nie
    robię tego zawodowo ale chce wiedzieć, że mogę na tym narzędziu polegać.

    > Jak nie to w ogole nie warto sie bawic.
    > Idz tam gdzie sie w twojej okolicy takimi rzeczami zajmuja i powini ci
    > zrobic wszystkie przewody hamulcowe na wymiar z jakimi koncowkami tam
    > potrzebujesz, ponizej 100zl.

    Myślałem o tym, ale ciężko mi ocenić długość wcześniej ponieważ, chce je
    przeprowadzić w innych miejscach niż fabrycznie.

    > IMHO przy takich kosztach szkoda czasu na chinskie maszynki kupowanie
    > rurek z metra i zabawy z koncowkami.

    niestety chińskie wynalazki to beznadzieja, z zarobionej końcówki udało
    mi się wyszarpać przewód hamulcowy, ciekawe co by było podczas hamowania ;d

    --
    krzysiek82

  • 9. Data: 2010-06-09 10:24:48
    Od: "Hants" <marcin@WYTNIJ_TOhants.pl>

    > niestety chińskie wynalazki to beznadzieja, z zarobionej końcówki udało mi
    > się wyszarpać przewód hamulcowy, ciekawe co by było podczas hamowania ;d

    Moze miedz była jakaś badziewna, albo zle dobrałes koncówki? Przecież
    kielichowanie to tylko zgrubne nadania kształtu, a nie podnoszenie
    wytrzymałości.

  • 10. Data: 2010-06-09 20:45:12
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    krzysiek82 pisze:

    > Myślałem o tym, ale ciężko mi ocenić długość wcześniej ponieważ, chce je
    > przeprowadzić w innych miejscach niż fabrycznie.

    Wez sznurek, poprowadz jak tam chcesz miec te przewody i juz wiesz ile
    potrzeba.

    > niestety chińskie wynalazki to beznadzieja, z zarobionej końcówki udało
    > mi się wyszarpać przewód hamulcowy, ciekawe co by było podczas hamowania ;d

    Pewnych rzeczy po prostu nie oplaca sie robic samemu... inni robia to
    taniej i lepiej.

    --
    Karolek