  • 11. Data: 2010-01-27 08:14:43
    Temat: Re: Przy ilu stopniach zamarza ropa ? Dolać czegoś ? Benzynę czy jakiś depresator ?
    Od: "Wojtek" <n...@o...pl>

    wczoraj krecilem rano z 8 razy :/ ledwo odpalil po wielkich meczarniach

    po poludniu po pracy wlalem 0,5l denaturatu i 45L ON V-Power GTL z Shella

    dzisiaj rano odpalil bez zajakniecia.

    autko citroen silnik 1.9D

  • 12. Data: 2010-01-27 08:21:26
    Od: Andrzej Kaźmierczak <a...@z...bydgoszcz.pl>

    dość śmiała teoria ale chyba nie poparta faktami
    choćby w instrukcji obługi BMW 318 TDS jest napisane - dodatek benzyny
    do ON do 30 %

    ja wlewam 6l noPB + 70 ON , carnival , wtrysk bezpośredni , przebieg
    spory , pompa + wtryski była sprawdzana niedawno(przed sezonem ) - i w
    zasadzie skończyło się na regulacji

    ale widziałem i przypadek gdy do 15 l ON dolano 55l noPB , c5 HDI
    odmówiło współpracy po kilku km - komputery wykryły niewłaćiwe paliwo :-))

    pozdrawiam

    Andrzej

  • 13. Data: 2010-01-27 13:30:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał
    > Ale jak ma być jeszcze zimniej... :( ?
    > To może jednak czegoś dolać ?
    > Możecie polecić coś sprawdzonego ?

    Cos skadynawskiego z pochodzenia :-)

    J.

  • 14. Data: 2010-01-28 17:41:56
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Andrzej Kaźmierczak" napisał w wiadomości:

    > dość śmiała teoria ale chyba nie poparta faktami
    > choćby w instrukcji obługi BMW 318 TDS jest napisane - dodatek benzyny do
    > ON do 30 %

    tds to stary kibel.....czytaj uważnie - pisałem o CommonRail.
    Ponadto jak sobie weźniesz do rąk instrukcje serwisową _dla ASO_ to do nawet
    pompowtrysku Vag PD niemcy zakazują dolewanie jakiejkolwiek ilości noPB

    > ja wlewam 6l noPB + 70 ON , carnival , wtrysk bezpośredni , przebieg spory
    > , pompa + wtryski była sprawdzana niedawno(przed sezonem ) - i w zasadzie
    > skończyło się na regulacji

    to nie CR.

    --
    Bugatti

  • 15. Data: 2010-01-28 17:43:57
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Wojtek" napisał w wiadomości:
    > wczoraj krecilem rano z 8 razy :/ ledwo odpalil po wielkich meczarniach
    >
    > po poludniu po pracy wlalem 0,5l denaturatu i 45L ON V-Power GTL z Shella
    >
    > dzisiaj rano odpalil bez zajakniecia.

    Bo dzisiaj w porównaniu do wczoraj było cieplej....

    --
    Bugatti

  • 16. Data: 2010-01-29 09:52:58
    Od: Toworek <T...@0...com>

    W dniu 2010-01-26 12:56, Wojtek pisze:
    > wlasnie sie nad tym zastanawiam ( dolanie troche benzyny do baku diesla )
    > nie za duzo 5L?
    >
    > u mnie ewidentnie zamarza ropa ( autko citroen , silnik 1.9d wolnossacy )
    > odpalam pochodzi chwilke zaciagnie gluta i zdycha :/
    > i potem jest duzy problem.
    >
    > zastanawiam sie czy i ile moge dolać benzyny do baku ?

    to jest zdaje się ten sam silnik co wpychali do poldka GLD ? jeżeli tak to możesz
    spokojnie lać 10% benzyny i nic się nie stanie