  • Data: 2014-02-12 13:56:20
    Temat: Przewożenie nart w Austrii
    Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czytałem, że w Austrii mają specyficzne przepisy odnośnie przewozu nart
    samochodem. Czy ktoś mi może wyjaśnić:
    1. zabronione jest przewożenie nart w kabinie samochodu, ALE w aucie
    jest specjalny tunel do przewozu. Co w tej sytuacji? Wolno, czy nie?
    2. podobno na dachu wolno przewozić narty tylko w boxie a takowego nie
    posiadam. Mam za to pokrowiec.
    Napisałbym do austriackiego PZMotu, ale niemiecki znam w stopniu takim,
    jak nasi eurodeputowani, czyli guten Morgen, auf Wiedersehen.
    Jacek