  • Data: 2014-02-12 19:48:23
    Temat: Re: Przewożenie nart w Austrii
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.02.2014 o 15:57 Czesław Wiśniak <c...@n...pl> pisze:

    > To jakies kompletne bzdury. Nastepna sprawa to kto teraz jezdzi na
    > nartach 195cm, chcesz bic rekordy predkosci ?:)

    Ja pierdzielę co za ludzie, człowiek zadaje konkretne pytanie a w zamian
    otrzymuje takie uwagi.
    Co Ci kolego do tego na jakich On nartach jeździ? - może lubi na 2.5m w
    pedalskie różowe kwiatki?
    Ma taką ochotę - to jeździ na takich o długości 195cm.
    Nie masz nic mądrego do powiedzenia w temacie wątku - czytaj i ucz się od
    mądrzejszych od siebie.

    TG