  • 11. Data: 2011-05-16 20:41:19
    Temat: Re: Przetwornica grid-tie, jak to się robi?
    Od: Lisciasty <l...@g...com>

    On 16 Maj, 19:27, Jacek Maciejewski <j...@o...pl> wrote:
    > Sporo, nie? No, chyba że gdzieś zrobiłem błąd w rachunkach :)

    Znajomy Niemiaszek pcha w sieć szczytowo do 30kW zdaje się (muszę w
    końcu kurdę odgrzebać jego mail i zdobyć konkretną specyfikację tej
    instalacji), ma dwie przetwornice, obie wielkości większego chlebaka,
    nie robi to dużego wrażenia ;)

    Pzdr.
    L.

  • 12. Data: 2011-05-16 21:31:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jacek,

    Monday, May 16, 2011, 10:22:04 PM, you wrote:

    > To jest inna bajka, jak chcesz to możemy pogadać na pl.soc.prawo
    > Ech, pomyśl zanim coś powiesz :)

    Jeszcze jeden, który chce mnie uczyć zjawisk w układach zasilania...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 13. Data: 2011-05-17 08:55:43
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > Jakbyś zasilał przetwornicę prosto z ogniw to co 10ms występuje brak poboru
    > energii, niestety. W związku z czym ogniwa są obciążane średnio do połowy
    > mocy maksymalnej.

    ale zwykle to się robi inaczej.
    prąd z ogniw poprzez regulator ładuje aku,
    a aku zasila przetwornicę.
    co zrobisz jak chmura najdzie?
    w takim układzie działa, kolega ma tak zrobione i zasila
    dom ;-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 14. Data: 2011-05-17 10:39:01
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Mon, 16 May 2011 13:41:19 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

    > i zdobyć konkretną specyfikację

    Odpytaj go czy używa jakichś akumulatorów i jeśli tak to w jakim celu.
    --
    Jacek

  • 15. Data: 2011-05-17 11:29:22
    Od: Lisciasty <l...@g...com>

    On 17 Maj, 12:39, Jacek Maciejewski <j...@o...pl> wrote:
    > Odpytaj go czy używa jakichś akumulatorów i jeśli tak to w jakim celu.

    Nakłamałem bo pomyliłem kW z kWh, coś mi się popieprzyło :>
    Tu jest podgląd online jego zabawki, moc szczytowa 6,44kW.

    http://solarlog-home6.de/fafa/

    Wciąż szukam tego cholernego maila ;)

    Pzdr.
    L.

  • 16. Data: 2011-05-17 21:07:09
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "Lisciasty"

    Tu jest podgląd online jego zabawki

    Ile lat potrzeba aby się zwróciła inwestycja?
    Lub ile kosztowała?

    Robert

  • 17. Data: 2011-05-18 05:34:37
    Od: Lisciasty <l...@g...com>

    On 17 Maj, 23:07, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:
    > Ile lat potrzeba aby się zwróciła inwestycja?
    > Lub ile kosztowała?

    Przedstawię wszystkie ciekawostki jak się skontaktuję z typem, ale z
    tego co opowiadał jak to macałem to zwrot maksymalnie do 8 lat (ale
    oni mają płacone solidnie za kWh, nie to co u nas że płacą ci połowę
    tego co ty im :>

    Pzdr.
    L.