  • Data: 2010-06-07 19:52:11
    Temat: Przestrzegam ;-) przed Orange "ekstra numer"
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Usługa "ekstra numer" to prawdziwy numer.
    Sam nie wiem dlaczego skusiłem się na udział w testach. Po paru dniach
    przestało mnie to bawić, postanowiłem przeto przetestować wymiksowanie
    się z usługi. Wysłałem esemesa co trzeba, w odpowiedzi: skasowali mi
    numer dodatkowy oraz *skasowali mi mój stary numer*.

    Po prostu nikt, z żadnej sieci, nie może się do mnie dodzwonić. Ja mogę,
    esemesy wychodzą, esemesy przychodzą -- ale jak do mnie zadzwonisz to
    będzie "przepraszamy, nie możemy wykonać tego połączenia".

    Zadzwoniłem do dezinformacji, a tam:
    - "proszę wyłączyć i włączyć telefon" (sic!)
    - "a poza tym skoro pan może dzwonić, to wszystko jest OK"

    Jakoś mi się udało pannę przekonać, żeby się tematem zainteresowała --
    "najdalej w ciągu 48 godzin coś poradzą".

    Troszkę się martwię, że nie poradzą. Znajomy numer nie przyjmował
    ememesów, jak zaczęli radzić to zdążyłem ja poradzić przeniesienie numeru
    do innej sieci.

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl