  • Data: 2010-07-12 15:50:29
    Temat: Przesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje.
    Od: Konrad L <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Prawdopodobnie niedlugo bede zmienial samochod, obecnie mam klimatronik
    i... podoba mi sie :) Bede kupowal prawdopodobnie nowy samochod i
    neistety czasem jest tak ze opcja klimatronika nie jest dostepna nawet
    za doplata przy jakims pakiecie czy konkretnej wersii wyposazenia.

    W zwiazku z tym mam pytanie do tych co sie uwstecznili :)
    (klimatronik->manualna) jak i do tych co mieli doczynienia tylko z
    manualna, czy to jest jakas duza niedogodnosc i czesto trzeba gmerac
    przy sile nadmuchu/miejscu nadmuchu/mocy schladzania? Boje sie ze co
    chwila bedzie albo za zimo albo za cieplo i trzeba bedzie manipulowac
    bez przerwy.