  • 31. Data: 2017-11-27 17:01:19
    Temat: Re: Przerejestrowanie samochodu bez oddawania starych tablic
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Powinno przejsc. Ale chcesz miec klopoty ?

    Bo?

    > Lepiej sie spytaj jakim prawem.
    > Za tablice zaplaciles/poprzedni wlasciciel zaplacil, wiec czemu teraz
    > "oddac" ?

    mnie wystarczyłaby odpowiedz na pytanie, po co...
    Liwiusz co prawda juz wytłumaczył ze to dla naszego dobra, ale wiesz jak
    to jest - jak słysze ze ktos chce mojego dobra to sie za kieszen
    chwytam...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???

  • 32. Data: 2017-11-27 17:23:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Gdyby to było takie proste...

    Proste, tyle razy to robilem :-P

    Choc ostatnio pojechalem tramwajem ... z braku parkingu :-)

    >Z ciekawosci - jak radza sobie z tym problemem te wszystkie firmy
    >ktore
    >załatwiaja rejestracje za klientów? Zabieraja im tablice? Jakos nie
    >wierze...

    A sa takie ?
    To chyba dotyczy salonow z nowymi tablicami, ewentualnie jakis komisow
    z importowanymi - gdzie auto moze postac.

    J.

  • 33. Data: 2017-11-27 17:26:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    >Bo?

    No bo urzednikowi na pewno nie bedzie sie podobalo.
    Ma byc ksiazka pojazdu, dowod rejestracyjny, tablice (czyste), polisa
    ... a tu mu sie jakis wyłamuje ze schematu :-)

    Na pewno paru osobom w skali kraju zdarzylo sie tablic w tramwaju
    zapomniec, wiec mozliwosc musi byc :-)

> [...]
    >jak
    >to jest - jak słysze ze ktos chce mojego dobra to sie za kieszen

    No to widzisz - dlaczego to juz wiesz, a teraz pora spytac o kieszen
    :-)

    J.

  • 34. Data: 2017-11-27 18:00:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Może chodzi o sytuacje że samochód który che przerejstrowac jest
    > akurat na drugim końcu Polski? I wtedy jest kłopot z jego
    > przerejstrowaniem bo do starych tablic nie ma dostepu

    Myslałem ze to oczywiste od samego poczatku... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

  • 35. Data: 2017-11-27 18:45:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    >Myslałem ze to oczywiste od samego poczatku... :)

    Kurier 15 zl kosztuje, ciekawe ile w urzedzie bedzie kosztowalo
    zgubienie :-)

    J.

  • 37. Data: 2017-11-27 19:01:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    > ... a tu mu sie jakis wyłamuje ze schematu :-)
    >
    > Na pewno paru osobom w skali kraju zdarzylo sie tablic w tramwaju

    A nawet schemat na te okolicznosc :)))
    W sumie robiłem tak juz z dowodem tymczasowym i wtedy oswiadczenie
    przeszło bez problemu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 36. Data: 2017-11-27 19:01:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Kurier 15 zl kosztuje, ciekawe ile w urzedzie bedzie kosztowalo
    > zgubienie :-)

    Ale ten samochód nie stoi tylko jezdzi.
    Bez tablic bedzie sie bardzo rzucał w oczy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 38. Data: 2017-11-27 19:01:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Proste, tyle razy to robilem :-P
    >
    > Choc ostatnio pojechalem tramwajem ... z braku parkingu :-)

    Ehhh...

    > A sa takie ?
    > To chyba dotyczy salonow z nowymi tablicami, ewentualnie jakis komisow
    > z importowanymi - gdzie auto moze postac.

    Oczywiscie ze sa. Rejestruja za drobna opłata auto za ciebie po zakupie.
    nie musisz stac w kolejce etc. Pytanie tylko jak sobie z tablicami radza.
    Zadzwonie z ciekawości.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

  • 39. Data: 2017-11-27 19:21:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 listopada 2017 18:45:44 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Kurier 15 zl kosztuje, ciekawe ile w urzedzie bedzie kosztowalo
    > zgubienie :-)

    I samochód 4 dni stoi bo tablic nie ma no i nie zarabia wtedy

  • 40. Data: 2017-11-27 20:20:18
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-11-27 13:38, J.F. wrote:
    > Wizyty w urzedzie potrzebne dwie, wiec w zasadzie czemu nie ... ale i
    > tak ci powiedza, ze tablice niezbedne juz przy pierwszej :-)

    przy drugiej zeby wkleic holo do twardego i na tablice