  • Data: 2013-12-04 07:03:27
    Temat: Przenoszenie numeru z Tak Tak Fon.
    Od: ZS <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ktoś przenosił numer z fona do innej sieci? Czy trzeba miesiąc
    czekać ponieważ to postpaid? Ja jeden numer przeniosłem z dnia na dzień
    bo kazałem dać na dzień następny. Jak chciałem przenieść numer z Fon na
    normalny Tak tak to kazali czekać miesiąc. Ja natomiast od razu
    poszedłem do Play i przeniosłem. Miesiąc minął i nic nie przyszło, żeby
    była jakaś kara. Miesiąc minął i nic nie przyszło wiec mam nadzieję ze
    nie przyjdzie jakaś kara. Oczywiście w fonie byłem już na nieokreślony czas.
    Czy ktoś tak przenosił? Chcę jeszcze 2 numery tak przenieść:)