-
1. Data: 2009-08-20 05:29:32
Temat: Przenoszenie numeru w praktyce , to jakis koszmar ?!
Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>
Ciag dalszy jak bedzie tutaj http://teleklony.pl/wp/?p=249
Zachciało mi się Złotego numeru ładny był ... i startery w Heyah "z
brylantowymi numerami" tańsze niż w Play, no to chyba nie ma problemu.
Kupimy i przeniesiemy.... o ja durny uwierzyłem. Po zakupie startera
dokonałem rejestracji mailowo karty rejestracyjnej Heyah. O dziwo obyło
się bez większych problemów i po około 5 dniach sprawa załatwiona,
rejestracja potwierdzona telefonicznie. W tym czasie pojechałem na urlop
i wypoczęty zrelaksowany .... wdepnąłem z MNP.
Dzień 0 18.08.2009 godz 10:36 PlayZone Złote Tarasy, Warszawa, złożony
wniosek o przeniesienie numeru, wypełnione kwity złożone 5 podpisów x 3
kopie razem kilkanaście stron papieru !!! po 10 minutach przyszedł SMS o
jak miłej treści:
"Dziękujemy za złożenie wniosku o przeniesienie numeru. Twoje dokumenty
zostały juz przekazane. O decyzji twojego operatora poinformujemy Cię za
pomocą SMS."
19h karta Heyah przestaje się logować. SMS z Play nie dostałem, na
stronie Play
"Dziękujemy za złożenie wniosku o przeniesienie numeru do PLAY. Wniosek
został złożony w dniu 2009-08-18. Twoje zlecenie przekazaliśmy już do
dotychczasowego operatora Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.. Po
otrzymaniu odpowiedzi od Twojego operatora poinformujemy Cię o tym za
pomocą SMS.
22h telefon do Play z reklamacja na opieszałość, sprawdzimy, oddzwonimy
na numer kontaktowy, nie mamy zgody na przeniesienie ... nikt nie dzwoni,
na stronie http://is.eranet.pl/updir/era.cgi?msisdn= dalej widnieje jako
numer Heyah.
34h Telefon do Heyah ....
Konsultantka- tak dziś o północy przeniesiemy numer,
Klient - Ale państwo nie mają co przenosić numeru, na dodatek u Was nie
działa od 12h jakim prawem wyłączono numer ? Nie daliście zgody Play na
przejęcie numeru. !!
Konsultantka - tak po północy będzie pan miał nasz numer na swojej karcie....
Klienet - Ciekawe skąd ja wezmę te kartę skoro nie daliscie zgody na
uwolnienie numeru
Konsultantka - My ? ależ oczywiście ,że ja wydaliśmy.
44h od złożenia wniosku .... według strony
http://is.eranet.pl/updir/era.cgi?msisdn numer dalej w Heyah, na stronie
Play dalej krok 2 "Dziękujemy za złożenie wniosku o przeniesienie numeru
do PLAY. Wniosek został złożony w dniu 2009-08-18. Twoje zlecenie
przekazaliśmy już do dotychczasowego operatora Polska Telefonia Cyfrowa
Sp. z o.o.. Po otrzymaniu odpowiedzi od Twojego operatora poinformujemy
Cię o tym za pomocą SMS." Robimy dym w Heyah.....
45h od złożenia wniosku. Telefon do Heyah.... "zgoda na przeniesienie
numeru została wydana przez PTC w dniu 18.08.2009´´. No to robimy dym w
Play.... przypominam numer nie działa od 24h. Po dymie .. zrobionym w Play
okazuje się niespodzianie iż jednak Play MA ZGODĘ OD 18.08 !!! Dzwoniąc
19.08 z reklamacja tej zgody wedle konsultanta NIE BYŁO, więc nie było
możliwości udać się po kartę SIM w tym wypadku Play Fresh do salonu.
Składając reklamacje rano 19.08, numer kontaktowy podałem.... OCZYWIŚCIE
jednak nikt z Play przez całe 24h od złożenia reklamacji nie zadzwonił
bo i po co. Musiałem ja się dzisiaj upomnieć. Informacja na teraz ... po
10:00 mam się udać do salonu Play po kartę SIM.
Na dziś Play zawalił temat jeśli czekacie na SMS lub na zmianę statusu
na stronie .... to możecie czekać .... do usranej śmierci.... na stronie Play
dalej Dziękujemy za złożenie wniosku o przeniesienie numeru do PLAY.
Wniosek został złożony w dniu 2009-08-18. Twoje zlecenie przekazaliśmy
już do dotychczasowego operatora Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.. Po
otrzymaniu odpowiedzi od Twojego operatora poinformujemy Cię o tym za
pomocą SMS.
SMS to już raczej nie dostane nigdy, a na stronie .... cóż może do świąt
status się zmieni.
-
2. Data: 2009-08-20 20:43:41
Temat: Re: Przenoszenie numeru w praktyce , moje doświadczenia
Od: News <n...@d...invalid>
To ja napiszę jak było u mnie.
Kierunek ten sam Heyah -> Play, termin przenosin:
30 lipca
godz. 10.20 - zakupiony starter Heyah z fajnym numerem (5zł)
godz. 11.30 - wysłany do Heyah skan karty rejestracyjnej (emailem)
godz. 18.58 - SMS z Heyah - Twoje dane zostały zarejestrowane
godz. 20.30 - Stoisko Play w Empiku, podpisany wniosek o przenosiny,
dużo podpisów i papierków
31 lipca
godz. 12.45 - SMS z Play -zapraszamy po odbiór karty, ..., Era odda
numer 01/08
godz. 16.00 - Stoisko Play w Empiku - zakup startera Play Fresh (9zł)
01 sierpnia
godz. 1.00 - Era mówi good-bye, telefon wylogował się z sieci
między 7.00 a 14.00 Play uruchomił numer (przed siódmą nie działało a po
14 włączyłem telefon i zalogował się do Play)
Ocenę szybkości działania Ery (Heyah) i Play-a pozostawiam wszystkim
czytającym.