-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Jan Strybyszewski <k...@...pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Przenoszenie numeru w praktyce , to jakis koszmar ?!
Date: Thu, 20 Aug 2009 07:29:32 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 72
Message-ID: <h6in09$f2u$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 82.160.0.12
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1250746185 15454 82.160.0.12 (20 Aug 2009 05:29:45 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 20 Aug 2009 05:29:45 +0000 (UTC)
X-User: robbo2k
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.22 (Windows/20090605)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:978852
[ ukryj nagłówki ]Ciag dalszy jak bedzie tutaj http://teleklony.pl/wp/?p=249
Zachciało mi się Złotego numeru ładny był ... i startery w Heyah "z
brylantowymi numerami" tańsze niż w Play, no to chyba nie ma problemu.
Kupimy i przeniesiemy.... o ja durny uwierzyłem. Po zakupie startera
dokonałem rejestracji mailowo karty rejestracyjnej Heyah. O dziwo obyło
się bez większych problemów i po około 5 dniach sprawa załatwiona,
rejestracja potwierdzona telefonicznie. W tym czasie pojechałem na urlop
i wypoczęty zrelaksowany .... wdepnąłem z MNP.
Dzień 0 18.08.2009 godz 10:36 PlayZone Złote Tarasy, Warszawa, złożony
wniosek o przeniesienie numeru, wypełnione kwity złożone 5 podpisów x 3
kopie razem kilkanaście stron papieru !!! po 10 minutach przyszedł SMS o
jak miłej treści:
"Dziękujemy za złożenie wniosku o przeniesienie numeru. Twoje dokumenty
zostały juz przekazane. O decyzji twojego operatora poinformujemy Cię za
pomocą SMS."
19h karta Heyah przestaje się logować. SMS z Play nie dostałem, na
stronie Play
"Dziękujemy za złożenie wniosku o przeniesienie numeru do PLAY. Wniosek
został złożony w dniu 2009-08-18. Twoje zlecenie przekazaliśmy już do
dotychczasowego operatora Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.. Po
otrzymaniu odpowiedzi od Twojego operatora poinformujemy Cię o tym za
pomocą SMS.
22h telefon do Play z reklamacja na opieszałość, sprawdzimy, oddzwonimy
na numer kontaktowy, nie mamy zgody na przeniesienie ... nikt nie dzwoni,
na stronie http://is.eranet.pl/updir/era.cgi?msisdn= dalej widnieje jako
numer Heyah.
34h Telefon do Heyah ....
Konsultantka- tak dziś o północy przeniesiemy numer,
Klient - Ale państwo nie mają co przenosić numeru, na dodatek u Was nie
działa od 12h jakim prawem wyłączono numer ? Nie daliście zgody Play na
przejęcie numeru. !!
Konsultantka - tak po północy będzie pan miał nasz numer na swojej karcie....
Klienet - Ciekawe skąd ja wezmę te kartę skoro nie daliscie zgody na
uwolnienie numeru
Konsultantka - My ? ależ oczywiście ,że ja wydaliśmy.
44h od złożenia wniosku .... według strony
http://is.eranet.pl/updir/era.cgi?msisdn numer dalej w Heyah, na stronie
Play dalej krok 2 "Dziękujemy za złożenie wniosku o przeniesienie numeru
do PLAY. Wniosek został złożony w dniu 2009-08-18. Twoje zlecenie
przekazaliśmy już do dotychczasowego operatora Polska Telefonia Cyfrowa
Sp. z o.o.. Po otrzymaniu odpowiedzi od Twojego operatora poinformujemy
Cię o tym za pomocą SMS." Robimy dym w Heyah.....
45h od złożenia wniosku. Telefon do Heyah.... "zgoda na przeniesienie
numeru została wydana przez PTC w dniu 18.08.2009´´. No to robimy dym w
Play.... przypominam numer nie działa od 24h. Po dymie .. zrobionym w Play
okazuje się niespodzianie iż jednak Play MA ZGODĘ OD 18.08 !!! Dzwoniąc
19.08 z reklamacja tej zgody wedle konsultanta NIE BYŁO, więc nie było
możliwości udać się po kartę SIM w tym wypadku Play Fresh do salonu.
Składając reklamacje rano 19.08, numer kontaktowy podałem.... OCZYWIŚCIE
jednak nikt z Play przez całe 24h od złożenia reklamacji nie zadzwonił
bo i po co. Musiałem ja się dzisiaj upomnieć. Informacja na teraz ... po
10:00 mam się udać do salonu Play po kartę SIM.
Na dziś Play zawalił temat jeśli czekacie na SMS lub na zmianę statusu
na stronie .... to możecie czekać .... do usranej śmierci.... na stronie Play
dalej Dziękujemy za złożenie wniosku o przeniesienie numeru do PLAY.
Wniosek został złożony w dniu 2009-08-18. Twoje zlecenie przekazaliśmy
już do dotychczasowego operatora Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.. Po
otrzymaniu odpowiedzi od Twojego operatora poinformujemy Cię o tym za
pomocą SMS.
SMS to już raczej nie dostane nigdy, a na stronie .... cóż może do świąt
status się zmieni.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.08.09 20:43 News
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aero2
- odbiornik GPS z kablem USB
- iOS, działające wifi z autolockiem
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- 2025-01-17 Kto wytłumaczy "głupiemu" prezydentowi Dudzie wielką moc prawną "dekretu premiera" TUSKA? [(C)Korneluk (2025)]
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa