  • 1. Data: 2011-03-13 10:44:37
    Temat: Przenioszenie danych między telefonami przy pomocy jednej aplikacji
    Od: "Romek" <r...@w...pl>

    Witam.

    Sprawa jest tego rodzaju: Czy istnieje jedna aplikacja która pozwoli przenieść
    komplet danych pomiędzy telefonami Nokia C6 i HTC Wildfire. Z tego co wiem takie
    aplikacje istnieją, tytułu. Generalnie czytałem, że przenoszenie danych nie jest
    sprawą prostą.

    Będę wdzięczny za pomoc

    Romek

  • 2. Data: 2011-03-13 11:20:36
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Romek wrote:

> [...]
    > HTC Wildfire. Z tego co wiem takie aplikacje istnieją, tytułu.
    > Generalnie czytałem, że przenoszenie danych nie jest sprawą

    Kompletu jedną apikacją *raczej* nie przeniesiesz.

    Jak do tej pory widziałem opisy metod(i narzędzia)
    które umożliwiają przeniesienie automatycznie
    większej lub mniejszej ilości danych różnego typu,
    ale nie całość. Jedną z opcji jest skorzystanie z:
    http://www.migratetoandroid.com/ z opisu wynika co
    na pewno program przeniesie - więc można sądzić że
    np. kalendarz będzie wymagał przenoszenia innymi
    metodami.

    Na dniach mnie czeka migracja, więc za jakiś czas
    będę mógł podzielić się sprawdzonymi informacjami.

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 3. Data: 2011-03-13 11:32:30
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 13 Mar 2011 11:44:37 +0100, Romek napisał(a):

> [...]
    > aplikacje istnieją, tytułu. Generalnie czytałem, że przenoszenie danych nie jest

    Jest prostą, jeżeli uzyjesz Outlooka. Nokia przychodzi z PC Suite, jeżeli
    przyszła z OVI Suite, wywal to i ściągnij ze strony Nokii PC Suite, na
    wszelkie propozycje upgrade do OVI Suite klikaj nie.
    WIldfire jako telefon z Sense ma HTC Sync, choć chyba lepiej jest użyć
    MyPhoneExplorer który się ładnie synchronizuje z Outlookiem.

    Inną opcją jest synchronizacja z kontem Google, obydwa telefony to
    potrafia. Tak samo zadziała dowolna usługa oparta o SyncML

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane" - Paweł "robbo" Kamiński

  • 4. Data: 2011-03-13 14:32:31
    Od: "MichaelData" <s...@o...tonie.com>

    Romek wydumał(a) w news:178f.000000f6.4d7ca015@newsgate.onet.pl :
    http://www.mobiledit.com