  • 1. Data: 2011-03-12 22:19:27
    Temat: Zagadka - jakie urządzenie i jaka firma
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Mam takie pytanie - jakiego wykonania obudowy spodziewalibyście się po
    firmie robiącej zaawansowaną elektronikę?
    Czy zamknięcie obudowy z użyciem kleju na gorąco jest takim rozwiązaniem?
    Czy raczej przystoją zabawce za 3 złote na odpuście?

    Tak, pytania są retoryczne, ja znam odpowiedź. Będzie dalej w tym wątku,
    zakładam, że jakiś nastąpi.
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"

  • 2. Data: 2011-03-12 22:37:10
    Temat: Re: Zagadka - jakie urządzenie i jaka firma
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 12-03-2011 o 23:19:27 Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > Czy zamknięcie obudowy z użyciem kleju na gorąco jest takim rozwiązaniem?
    > Czy raczej przystoją zabawce za 3 złote na odpuście?

    Hy?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2011-03-12 22:38:36
    Od: "Ryszard C" <r...@W...pl>

> [...]
    > Czy raczej przystoją zabawce za 3 złote na odpuście?
    >
    > Tak, pytania są retoryczne, ja znam odpowiedź. Będzie dalej w tym wątku,
    Jeśli ta elektronika ma być nienaprawialna ze względów np. ekonomicznych, to
    może być w zaklejonej, czy zgrzanej obudowie. W sytuacji gdy byłaby
    możliwość naprawiać, ewentualnie rozbudować, czy unowocześnić, to naturanym
    jest, że obudowa powinna mieć mozliwość łatwego demontażu.

    Pozdrawiam Rycho

  • 4. Data: 2011-03-12 22:38:41
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Waldek Godel wrote:
> [...]
    > rozwiązaniem? Czy raczej przystoją zabawce za 3 złote na odpuście?
    >
    > Tak, pytania są retoryczne, ja znam odpowiedź. Będzie dalej w tym

    zdążyliśmy już poznać twoje skrzywienie więc to musi być coś od apple'a

  • 5. Data: 2011-03-12 22:49:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 12 Mar 2011 23:38:36 +0100, Ryszard C napisał(a):

> [...]
    > możliwość naprawiać, ewentualnie rozbudować, czy unowocześnić, to naturanym
    > jest, że obudowa powinna mieć mozliwość łatwego demontażu.

    "good point" jak mawiają rosjanie, więc uściślenie:
    w środku jest akumulator zasilający urządzenie, jest też złącze systemowe
    (do kabla przy pomocy którego urządzenie komunikuje się z innymi) któremu w
    jakiejś części urzadzeń zdarza się wyłamać. Części są dostępne.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Trole sa niekonsekwetne.... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 6. Data: 2011-03-13 01:04:58
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

> [...]
    > (do kabla przy pomocy którego urządzenie komunikuje się z innymi) któremu
    > jakiejś części urzadzeń zdarza się wyłamać. Części są dostępne.

    A tam, zaraz coś jest nierozbieralne. Polak potrafi! Baterie
    laptopów/notebooków/netbooków też niby są nierozbieralne a elektronika
    nieprogramowalna. Tymczasem firma szwagra ma się świetnie a regenerowane
    baterie są lepsze niż oryginały (nie mówiąc o zamiennikach). Tak więc na
    i-wynalazki też znajdzie się sposób:-)

  • 7. Data: 2011-03-13 09:46:29
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 12 Mar 2011 22:19:27 +0000, Waldek Godel wrote:
> [...]
    >Czy raczej przystoją zabawce za 3 złote na odpuście?
    >Tak, pytania są retoryczne, ja znam odpowiedź.

    Eee tam. A co za urzadzenie ?

    Klejone obudowy sie stosuje, a wybor kleju nalezy do producenta.

    Widzialem juz klejone tasma klejaca .. ale tasma byla doooobra.

    J.

  • 8. Data: 2011-03-13 11:00:15
    Od: jalboss <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-12 23:19, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > Czy raczej przystoją zabawce za 3 złote na odpuście?
    >
    > Tak, pytania są retoryczne, ja znam odpowiedź. Będzie dalej w tym wątku,

    czyżbyś mówił o nokii N8?

  • 9. Data: 2011-03-13 11:04:57
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 13 Mar 2011 12:00:15 +0100, jalboss napisał(a):

    > czyżbyś mówił o nokii N8?

    Pudło, N8 się ślicznie otwiera po odkręceniu 4 torxów.
    Powiedziałbym nawet, że N8 jest zrobiona wręcz wzorcowo jeżeli chodzi o
    serwisowalność, znacznie lepiej niż poprzednie modele Nokii.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiem zapytaj tych co kupuja Androidy oni powinni wiedziec" - Paweł

  • 10. Data: 2011-03-13 20:04:21
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.pl>

> [...]
    > Czy zamknięcie obudowy z użyciem kleju na gorąco jest takim rozwiązaniem?
    > Czy raczej przystoją zabawce za 3 złote na odpuście?

    Jabłkowy tablet ?