    From: Andrzej <N...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Przeniesienie numeru z TP/Orange
    Date: Wed, 05 Mar 2014 08:49:59 +0100

    Witam

    Mam od lat numer stacjonarny w TPSA/Orange, który chciałbym zachować za
    mniejsze pieniądze niż teraz (około 63 zł brutto). Takim rozwiązaniem
    jest np. VOIP - np. FreecoNet albo HaloNet (najwyżej kilka złotych na
    miesiąc).
    Pytania moje są takie:
    1. Co się stanie z moją linią po przeniesieniu numeru? Umowa zostaje
    rozwiązana i jestem wolny od Orange czy może linia przechodzi w stan
    zawieszenia, utrzymania, działa nadal z jakimś numerem tymczasowym za co
    muszę nadal płacić?

    2. Czy po przeniesieniu numeru do VOIP będę mógł go później przenieść do
    innego operatora czy to VOIP czy działającego na jakichś drutach?
    W internecie znalazłem opinie, że taki numer może wrócić tylko do
    operatora macierzystego.

    Dziękuję za odpowiedzi