  • 1. Data: 2011-09-14 18:34:58
    Temat: Przeniesienie numeru PLAY -> ORANGE
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    Hej,

    Czy czesto sa klopoty przy przenosinach numeru PREPAID z PLAY do ORANGE?

    Pytam bo kolega wlasnie z bolem przenosi. Po prawie 2 tygodniach
    "meczenia" numer zniknal z PLAY, a w Orange jak nie bylo tak nie ma.
    Przy ucieczce z ERY do PLAY wszystko bylo szybko i sprawnie przeprowadzone.

    p.

  • 2. Data: 2011-09-14 19:09:48
    Temat: Re: Przeniesienie numeru PLAY -> ORANGE
    Od: " " <d...@N...gazeta.pl>

    Kolega przenosil numer z PLAY do ORANGE: czas operacji 6 tygodni w tym 9 wizyt
    w salonie firmowym. Pracownicy sie tlumaczyli ze taki maja system i nic na to
    nie poradza. Najpierw niby numer nie zarejestrowany, pozniej ze papiery do
    orange nie doszly, pozniej ze zaginely, pozniej ze trzeba raz jeszcze
    wypelniac wniosek, pozniej ze PLAY kreci, pozniej SIM nie chcial dzialac bo
    wydali/zaprogramowali jako abonamentowy.

  • 3. Data: 2011-09-14 19:25:42
    Temat: Re: Re: Przeniesienie numeru PLAY -> ORANGE
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    Potwierdzam, przenosze od 2 miesiecy z play karta do orange karta.
    Ciagle w Koszalinie nie maja party SIM z HLR 12, albo cos inne nie
    dziala bo jest weekend i nie mozna sie dodzwonic do obslugi jakiejstam
    przenosinowej.
    Porazka! Padaka!
    Co robić?

  • 4. Data: 2011-09-14 20:38:10
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    W dniu 2011-09-14 21:25, sunwick pisze:
> [...]
    > Ciagle w Koszalinie nie maja party SIM z HLR 12, albo cos inne nie
    > dziala bo jest weekend i nie mozna sie dodzwonic do obslugi jakiejstam

    Wrocic do plaj i olac orangutana.

  • 5. Data: 2011-09-14 22:07:49
    Od: "John Doe" <j...@u...com>

    Użytkownik "perszing" <t...@j...moj.adres.email.pl> napisał w
    wiadomości news:j4qs4u$dp5$1@news.onet.pl...
> [...]
    > "meczenia" numer zniknal z PLAY, a w Orange jak nie bylo tak nie ma.
    > Przy ucieczce z ERY do PLAY wszystko bylo szybko i sprawnie

    Nareszcie prawidłowa droga przenosin, nie wiem jedynie czy kolega dobrze
    robi. Numer będzie "śmierdział" ludziom plejem i nikt nie będzie chciał
    na niego dzwonić, bojąc sie opłat.
    Może lepiej niech kupi nowy starter, a na starym numerze nagra
    informację o przeprowadzce i pohoduje go przez np miesiąc?

  • 6. Data: 2011-09-15 06:45:37
    Od: z <z...@g...pl>

    John Doe pisze:

    > Nareszcie prawidłowa droga przenosin, nie wiem jedynie czy kolega dobrze
    > robi. Numer będzie "śmierdział" ludziom plejem i nikt nie będzie chciał
    > na niego dzwonić, bojąc sie opłat.

    Mój numer od wielu lat śmierdzi erą :-) i też się zastanawiam czy nie
    porzucić pleja dla orange.
    Argumenty za plejem już nie działają. Ani telefony nie są tańsze ani
    rozmowy (oczywiście w rozrachunku rodzinnym)
    Mało tego, skłaniam się ku prepaidowi bo aparat i tak lepiej kupić
    oddzielnie.

    PS. Pewnie skończy się umową na rok bez telefonu jak będzie taka dobra
    jak ta pierwsza po ucieczce z ery ;-)

  • 7. Data: 2011-09-15 06:47:15
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    W dniu 2011-09-15 08:45, z pisze:

> [...]
    > rozmowy (oczywiście w rozrachunku rodzinnym)
    > Mało tego, skłaniam się ku prepaidowi bo aparat i tak lepiej kupić

    Zastanow sie zanim przeniesiesz do Orange. Z tego co widze to przenosiny
    sa droga przez meke.

    p.

  • 8. Data: 2011-09-15 08:48:43
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 14-09-2011 22:38, perszing pisze:

    > Wrocic do plaj i olac orangutana.

    zrobic kupe i wytrzec pupe.

  • 9. Data: 2011-09-15 08:49:22
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 14-09-2011 21:25, sunwick pisze:
> [...]
    > Ciagle w Koszalinie nie maja party SIM z HLR 12, albo cos inne nie
    > dziala bo jest weekend i nie mozna sie dodzwonic do obslugi jakiejstam

    postraszyc uke. jak straszenie nie pomaga to napisac skarge do uke, oni
    tam lubia takie akcje.

  • 10. Data: 2011-09-15 10:26:32
    Od: "John Doe" <j...@u...com>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rozmowy (oczywiście w rozrachunku rodzinnym)
    > Mało tego, skłaniam się ku prepaidowi bo aparat i tak lepiej kupić

    Era nie pachnie dwukrotnie wyższymi opłatami dzwoniąc na taki numer,
    więc spoko.