  • 1. Data: 2010-08-07 13:44:43
    Temat: Przekierowanie Fresh - Fresh i Stan darmowy
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Witam.

    Czy ktoś wykorzystał przekierowanie z Fresha do Fresha ze Stanem darmowym?
    Działa bez problemu, nie ma żadnych ograniczeń? A z uwagi na to, że nigdy
    nie bawiłem się przekierowaniami :P to na końcowym numerze jaki numer się
    wyświetli, nadawcy czy freshowy?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2010-08-08 08:06:31
    Temat: Re: Przekierowanie Fresh - Fresh i Stan darmowy
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
> [...]

    >nie bawiłem się przekierowaniami :P to na końcowym numerze jaki numer się

    Znaczy chyba chodzi Ci odwrotnie. Z Fresha ze Stanem Darmowym na zwykly
    Play?
    Oczywiscie, ze dziala, na Freshu ze Stanem Darmowym nie sa naliczane oplaty
    za przekierowywane polaczenia a numer - tez oczywiste - wyswietla sie
    abonenta dzwoniacego.

    Nota bene bezwarunkowe przekierowywanie polaczen z Fresha z duza iloscia
    minut na Play i Stacjonarne na stacjonarny VoIP to swietny sposob na
    unikniecie wysokich kosztow roamingu (oczywiscie ma znaczenie glownie przy
    wyjazdach poza UE).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-08-08 09:42:37
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-08-2010 o 10:06:31 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > Nota bene bezwarunkowe przekierowywanie polaczen z Fresha z duza iloscia
    > minut na Play i Stacjonarne na stacjonarny VoIP to swietny sposob na
    > unikniecie wysokich kosztow roamingu

    To jest myśl :D

    A jak ktoś może sobie wykupić darmowy numer stacjonarny (np Plus dla firm
    5zł/mc) to może sobie jeszcze zrobić tak:

    Wyjeżdża za granice i w tym czasie musi być pod swoim polskim numerem
    komórkowym i ludzie do niego wydzwaniają dużo.

    - zostawia komórkę w domu
    - przekierowanie za free na numer stacjonarny Actio
    - z Actio przekierowanie za free na jakiegoś operatora Voip
    - z Operatora Voip przekierowanie na komórkę zagraniczną w którym kraju
    obecnie się znajduje (a tu już koszt może być różny a nawet free)

    > (oczywiscie ma znaczenie glownie przy wyjazdach poza UE).

    A ile teraz roaming w UE wynosi?