  • 1. Data: 2011-06-11 18:29:39
    Temat: chcę pobierać z serwisów tylko pdf
    Od: danz <d...@g...pl>

    Jaki programem to zrobię?
    W Offline Explorer nie widzę takiej opjci, on raczej służy tylko do
    pobierania serwisów a nie wybranych plików.

  • 2. Data: 2011-06-11 18:55:30
    Temat: Użyj wget [Było: chcę pobierać z serwisów tylko pdf]
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    I nawet jeśli zadajesz pytanie w temacie wiadomości, powtórz je w treści.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 3. Data: 2011-06-12 15:50:13
    Od: danz <d...@g...pl>

    W dniu 2011-06-11 20:55, Mirosław Zalewski pisze:
    > I nawet jeśli zadajesz pytanie w temacie wiadomości, powtórz je w treści.
    Sorry za złamanie etykiety :)

    Ale jak w nim zaznaczyć że chodzi mi tylko o pdf?

  • 4. Data: 2011-06-12 16:00:48
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    niedziela, 12 czerwca 2011 17:50 wielka mądrość na czytelników pl.comp.www
    spłynęła, gdy tako rzekł(a) danz:

    http://tnij.org/l72w

  • 5. Data: 2011-06-12 16:36:59
    Od: danz <d...@g...pl>

    W dniu 2011-06-12 18:00, Mirosław Zalewski pisze:
    > niedziela, 12 czerwca 2011 17:50 wielka mądrość na czytelników pl.comp.www
    > spłynęła, gdy tako rzekł(a) danz:

    > http://tnij.org/l72w

    Popiołu, popiołu potrzebuję do posypania mej głowy :)

    Dzięki, za pomoc :)

    Jest tylko mały problem. W pierwszym adresie jest podana podpowiedź:
    ps. tam jest wget -r -H -A pdf,jpg -Dfiles.site.com http://www.site.com

    rozumiem że to pozwala określić by wget nie latał po wszystkich linkach
    a tylko z danego serwera odsyłającej do danego serwera, podobnie widzę w
    helpie "-D, --domains=LISTA lista domen oddzielonych przecinkami
    akceptowanych domen."
    Wpisuję więc:
    wget -r -l 10 -H -A pdf -D www.pg.gda.pl http://www.pg.gda.pl

    A w /home i tak olbrzymią ilość folderów z różnych domen powiązanych.