  • 1. Data: 2011-01-19 21:12:36
    Temat: Przejsciowka z mini jack(komorka) na dwa mini jack(osobno sluchawki i mikrofon)
    Od: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

    Witam wszystkich

    Nie wiecie, czy jest mozliwosc dostania przejsciowki, ktora by z jednej
    strony miala minijacka takiego jak w komorkach(w jednym minijack
    obsluguje mikrofon i sluchhawki), a z drugiej strony rozchodziloby sie
    to na dwa gniazda na wtyczki minijack. Jedno gniazdo byloby do
    podlaczenia sluchawek, a drugie mikrofonu. Bylem dzisiaj w kilku
    sklepacch we Wrocku z elektronika i telefonami i twierdza, ze niema
    takiej przejsciowki, a mi sie wydaje, ze to raczej niemozliwe, zeby nie
    mozna bylo dostac takiej przejsciowki

  • 2. Data: 2011-01-19 21:38:32
    Od: Marek G <m...@g...pl>

    Wed, 19 Jan 2011 22:12:36 +0100, Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>
    pisal(a):

> [...]
    >to na dwa gniazda na wtyczki minijack. Jedno gniazdo byloby do
    >podlaczenia sluchawek, a drugie mikrofonu.

    6,

    kupiłem, działa

    --
    Pozdrawiam - Marek

  • 3. Data: 2011-01-19 21:41:43
    Od: Marek G <m...@g...pl>

    Wed, 19 Jan 2011 22:38:32 +0100, Marek G <m...@g...pl>
    pisal(a):

    >Wed, 19 Jan 2011 22:12:36 +0100, Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>
    >pisal(a):

    >http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.44991
    >kupiłem, działa

    Sorry, chyba niedoczytałem i ma być w drugą stronę, kupiłem też taką
    (już z mikrofonem)

    Pozdrawiam - Marek

  • 4. Data: 2011-01-19 21:46:09
    Od: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

    On 2011-01-19 22:38, Marek G wrote:
    > Wed, 19 Jan 2011 22:12:36 +0100, Pawel<ppf9@USUN_TOpoczta.fm>
    > pisal(a):

    > 6,
    >
    > http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.44991
    > kupiłem, działa

    A jest moze cos w PL?

  • 5. Data: 2011-01-20 06:39:57
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    A zakup zestwu słuchawkowego i przerobienie go nie wchodzi w grę?
    --
    Pozdr
    EM

  • 6. Data: 2011-01-20 16:56:19
    Od: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

    On 2011-01-20 07:39, EM wrote:
    > A zakup zestwu słuchawkowego i przerobienie go nie wchodzi w grę?
    nie bardzo, bo nie jestem elektronikiem, a ostatnia zabawa z lutowaniem
    byla kilka lat temu i z tego co pamietam, nie byly to raczej udane proby ;).