  • 11. Data: 2011-05-10 07:41:49
    Temat: Re: Przejściówka DB9 z gwintem amerykańskim
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 09.05.2011 21:49, schrieb Dziadek:

    > Raczej M3.

    Raczej nie.

    Waldek

  • 12. Data: 2011-05-10 07:43:03
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    > Raczej M3.

    Znaczy zobaczyłem, że M3 też są. Ciekawe, ale się dotychczas nie
    spotkałem. Mam tylko UNCe i M2.5.

    Waldek

  • 13. Data: 2011-05-10 18:52:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> wrote in message

    > Znaczy zobaczyłem, że M3 też są. Ciekawe, ale się dotychczas nie
    > spotkałem. Mam tylko UNCe i M2.5.

    Z tego co szukam to widzę że M3 są popularniejsze...
    Nie znalazłem gwintu M2.5 w ogóle w ofertach.

    Tak czy inaczej nie widzę takiego adaptera jakiego szukam.

    A ktoś może widział konwerter z DSUB9 do RJ45 co miałby
    takie metryczne gwinty?
    Takie coś: http://www.assmann.us/specs/AT-23066-R.pdf lub:
    http://www.norcomp.net/rohspdfs/BackShells/RJADK/RJA
    DK09P70808Y1.pdf
    tylko zamiast srubełków #4-40 miał srubełki M3? :-)

  • 14. Data: 2011-05-10 19:23:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > http://www.norcomp.net/rohspdfs/BackShells/RJADK/RJA
    DK09P70808Y1.pdf
    > tylko zamiast srubełków #4-40 miał srubełki M3? :-)

    Nawiasem mówiąc, pod wpływem naszej rozmowy o M3 i M2.5
    wziąłem i sprawdziłem jaki właściwie mam gwint w drukarce
    i się zmartwiłem, bo to jest 2.5 :-( Szansę znalezienia czegoś w tym
    gwincie oceniam na bliską zeru. Szkoda że Seiko mi nie odpowiada
    wciąż na zapytanie o produkcie.

  • 15. Data: 2011-05-13 16:22:42
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Mon, 9 May 2011 10:31:05 -0500 "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    >Problem w tym, że wtyczkę używam specjalną, ma bardzo długie
    >śrubki - wolałbym użyć przejściówki.

    A nie da się zrobić takich samych długich śrubek ale z gwintem
    metrycznym? Jakby coś, mogę wytoczyć. W kwestii gwintów calowych nie
    pomogę bo gwintowników/narzynek 4-40UNC nie mam, trudno je dostać.

  • 16. Data: 2011-05-13 16:27:48
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Tue, 10 May 2011 13:52:52 -0500 "Pszemol" <P...@P...com>
    napisał:

    >Z tego co szukam to widzę że M3 są popularniejsze...
    >Nie znalazłem gwintu M2.5 w ogóle w ofertach.

    Ale upewniłeś się jaki w końcu jest w Twojej drukarce? M3 czy M2,5?
    Spróbuj wkręcić taką i taką śrubę i zobacz czy pasuje. Śrubki we
    wtyczce da się wymienić? Jakbyś przysłał rysunek tych co masz w tej
    wtyczce, mógłbym dla Ciebie wyprodukować takie same, tylko metryczne.

  • 17. Data: 2011-05-14 11:17:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "__Maciek" <i...@c...org> wrote in message

    > A nie da się zrobić takich samych długich śrubek ale z gwintem
    > metrycznym? Jakby coś, mogę wytoczyć. W kwestii gwintów calowych nie
    > pomogę bo gwintowników/narzynek 4-40UNC nie mam, trudno je dostać.

    Gdyby chodziło o dwie sztuki to oczywiście nie byłoby problemu...
    Dziękuję za ofertę, ale chodzi o ilości produkcyjne :-)

  • 18. Data: 2011-05-14 11:51:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > wtyczce da się wymienić? Jakbyś przysłał rysunek tych co masz w tej
    > wtyczce, mógłbym dla Ciebie wyprodukować takie same, tylko metryczne.

    SEIKO mi wreszcie odpowiedziało, ten adapter ma nazwę DPU414-ADAP :-)
    Czekam jeszcze na cenę, ale chyba alarm zażegnany...

  • 19. Data: 2011-05-14 11:56:32
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > Gdyby chodziło o dwie sztuki to oczywiście nie byłoby problemu...
    > Dziękuję za ofertę, ale chodzi o ilości produkcyjne :-)

    A to nie jest tak, że z produkcja produkcyjnych ilości nie jest
    problemam, a z dwiema sztukami nie warto się chrzanić?

    --
    Jarek

  • 20. Data: 2011-05-14 14:19:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A to nie jest tak, że z produkcja produkcyjnych ilości nie jest
    > problemam, a z dwiema sztukami nie warto się chrzanić?

    Być może. Ale z pewnością taniej wyjdzie znaleźć coś masowo
    produkowanego w milionach sztuk i kupić tego 150 sztuk
    niż "produkować" 50 sztuk w miesiącu każdą z osobna ręcznie...