  • 1. Data: 2014-12-30 18:23:22
    Temat: Proxy przez DotVPN ?
    Od: Swift <p...@g...com>

    Dzień dobry.

    Zainstalowałem sobie ostatnio na próbę dodatek DotVPN do Chrome (pobrany z Google
    Store) i mam tym samym dostęp do darmowych serwerów proxy. Technicznie rzecz biorąc
    działa sprawnie, nie mniej ciekaw jestem, czy ktoś ma doświadczenia dotyczące
    bezpieczeństwa tego rozwiązania i wiarygodności dostawcy.

    Pozdrawiam PP

  • 2. Data: 2014-12-30 20:10:50
    Temat: Re: Proxy przez DotVPN ?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-12-30 18:23, Swift pisze:
> [...]
    > działa sprawnie, nie mniej ciekaw jestem, czy ktoś ma doświadczenia dotyczące
    > bezpieczeństwa tego rozwiązania i wiarygodności dostawcy.

    NTG = Nie Ta Grupa. Pytaj na _pl.comp.sieci_ i/lub _pl.comp.security_

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/