  • 1. Data: 2010-12-31 00:47:22
    Temat: Prostowanie skóry
    Od: Jarek <j...@n...pl>

    Witam!

    Kupiłem sobie fotele ze skórą, które niestety leżały na szrocie
    przywalone jakimiś innymi śmieciami i w paru miejscach mają brzydkie
    odgniecenia. Skóra poza tym jest w stanie idealnym. Widziałem na
    reklamówkach firm które zajmują się renowacją skórzanej tapicerki że
    takie odgniecenia daje się prostować. Czy ktoś może wie jak to się robi
    i czy da się to zrobić domowym przemysłem ?

    Pozdr.

  • 2. Data: 2010-12-31 01:06:37
    Temat: Re: Prostowanie skóry
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Jarek"

> [...]
    > robi
    > i czy da się to zrobić domowym przemysłem ?

    Żelazko na parę - kiedyś tak wyprostowałem kurtkę - prasuj przez jakąś
    szmatkę bawełnianą nie bezpośrednio.